به گزارش زیرنویس، چند روز قبل مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: در خانه ویلایی دو طبقه‌ام در محدوده نوبنیاد نشسته بودم که زنگ در ورودی به صدا درآمد غیر از خودم، ۱۲ نفراز اعضای خانواده و دوستانم هم داخل خانه بودند. از آنجایی که  منتظر میهمان نبودم شک کردم. به همین […]

به گزارش زیرنویس، چند روز قبل مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: در خانه ویلایی دو طبقه‌ام در محدوده نوبنیاد نشسته بودم که زنگ در ورودی به صدا درآمد غیر از خودم، ۱۲ نفراز اعضای خانواده و دوستانم هم داخل خانه بودند. از آنجایی که  منتظر میهمان نبودم شک کردم. به همین دلیل با احتیاط در را باز کردم که ناگهان در مقابلم چند مرد جوان در حالی که نقاب به چهره داشته و در دستانشان کلت کمری و چاقو بود، دیدم. می‌خواستند وارد شوند که در را بستم اما هنوز پشت در هستند.

بدنبال این تماس، کارآگاهان پلیس راهی خانه ویلایی شدند اما قبل از رسیدن آنان، مردان نقاب‌دار پا به فرار گذاشتند.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری نقاب‌داران آغاز شد و چهار ساعت بعد، مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و این بار خبر از سرقت خانه‌شان توسط مردانی نقاب‌دار داد.

او گفت: به همراه خانواده‌ام، داخل خانه‌ام در خیابان ولیعصر بودیم که زنگ خانه به صدا درآمد. مردی که چهره‌اش مشخص نبود به من گفت همسایه‌مان است و مشکلی برایش پیش آمده است. به مقابل در رفتم اما به جای مرد همسایه، چهار مرد نقاب‌دار مسلح پشت در بودند. یکی از آنها اسلحه کلتش را روی سرم گذاشت و وارد خانه شدند. با تهدید سلاح و چاقو آنها، من و اعضای خانواده‌ام را داخل اتاقی حبس کرده و حدود ۱۰ میلیارد تومان اموال باارزش را از خانه سرقت کردند. بعد از رفتن آنها، با کمک اعضای خانواده‌ام دستم را باز کردم و با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه بررسی و بازبینی دوربین‌های مداربسته دو خانه ویلایی، مشخص شد که سارقان دو خانه یکی بودند و از آنجایی که آنها موفق به سرقت اول نشده بودند خانه ویلایی خیابان ولیعصر را مورد سرقت قرار داده‌اند.تحقیقات برای دستگیری مردان نقاب‌دار از سوی کارآگاهان پلیس ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا