برای تسویه بدهی باید نصف باشگاه را بفروشیم!
برای تسویه بدهی باید نصف باشگاه را بفروشیم!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، جریمه جدید باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا به دلیل دیر پرداخت شدن مطالبات بوژیداررادوشوویچ دروازه بان اسبق و کروات این تیم، فاجعه‌ای دیگر تلقی می‌شود که با توجه به مشکلات این روز‌های این باشگاه حکم آواری جدید بر سر مدیران آن را دارد. درباره این موضوع با اسماعیل حلالی بازیکن اسبق […]

- برای تسویه بدهی باید نصف باشگاه را بفروشیم!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، جریمه جدید باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا به دلیل دیر پرداخت شدن مطالبات بوژیداررادوشوویچ دروازه بان اسبق و کروات این تیم، فاجعه‌ای دیگر تلقی می‌شود که با توجه به مشکلات این روز‌های این باشگاه حکم آواری جدید بر سر مدیران آن را دارد.

درباره این موضوع با اسماعیل حلالی بازیکن اسبق سرخپوشان گفتگو کردیم. اسماعیل حلالی که به شدت از این اتفاقات عصبانی بود به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: شما به آقای انصاری فرد زنگ بزنید و از ایشان بپرسید در دوره کاری خود چه بلایی با این قرارداد بر سر تیم آورده است. من ۴ سال قبل سرمربی امید‌ها بودم و دقیقا یادم هست که چه مسایلی را رقم زدند. این‌ها آمدند با بازیکن ۳۶ ساله ۵ ساله قرارداد بستند. ایشان باید جواب بدهد. پرداخت این پول خیانت است. در کل زندگی ام چنین خیانتی را ندیدم. این مدیر باید محاکمه شود تا برای دیگران درس عبرت باشد. جرم از این بالاتر که بچه‌های ما پول غذا ندارند و این بازیکن که سالی ۴ تا بازی انجام نمی‌داد می‌خواهد چنین رقم سنگینی را بگیرد؟

وی در ادامه به «اطلاعات آنلاین» گفت: باید نصف باشگاه را بفروشیم و این پول را بدهیم. آخر این انصاف است؟ این مدیریت است؟ تازه این گلر کروات طلبکار هم شده است. ما تیم متمولی نیستیم. در هزینه‌های روزانه خود مانده ایم معادلات باشگاه را بهم ریختند. چرا هر مدیری می‌آید اینجا بدبخت می‌شود؟ چون باید اقساط سنگین قرارداد گلری را بدهند که آقایان چند سال قبل با او رقم سنگینی را توافق کردند و خودشان هم رفتند. پول پرسپولیس می‌رود در جیب گلری که در حد این حرف‌ها نبود و الان برای خودش در سواحل فلان کشور تفریح می‌کند و …

حلالی گفت: آنوقت ۴ تا آدم که می‌گویند هوادار تیم هستیم و نیستند، می‌روند می‌گویند رادووشویچ پرسپولیسی است و تعصب دارد و اسم خودشان را هم پرسپولیسی می‌گذارند. این‌ها پرسپولیسی نیستند وگرنه می‌رفتند می‌پرسیدند چه کسی چنین قراردادی را با او بسته و این مشکلات را درست کرده است؟ بازیکنی که در تیم‌های دیگر بیشتر از ماهی ۲ هزار دلار نمی‌گرفت حالا این رقم را از پرسپولیس می‌خواهد. من کامل در جریان هستم.

 
 وی افزود: اگر با آن مدیر برخورد کنند این باعث می‌شود که کسی می‌آید سکان باشگاه را در دست بگیرد حواسش جمع باشد و بساط این مسایل جمع شود. آقای مدیر، سابق شما درک می‌کنی که هوادار جلوی تلویزیون سکته می‌کند و می‌میرد یعنی چی؟ شما که سراسر دوره کاری ات با دروغ جلو رفته‌ای می‌دانی گذشتن از جان برای این تیم یعنی چی؟ مردم باید بدانند چه گذشته است. چرا باید مدیر جدیدی که هزار مشکل دارد باید آوار‌های دوره انصاری فرد را جمع کند؟ 

حلالی درباره توقف پرسپولیس برابر ملوان در انزلی گفت: فکر می‌کنم به لحاظ نتیجه‌ای و فنی مثل بازی‌های قبل نبودیم و دلیل آن پرفشار بازی کردن ملوان بود. بچه‌های ما نسبت به زمین حساس شده اند و به سختی توپ را به گردش در می‌آوردند. با آن زمین آشنا نبودند. توپ به راحتی نمی‌چرخید. این تیم روی زمین بازی می‌کند و در این شرایط کار سخت می‌شود. این البته دلیل نمی‌شود که توجیه کنیم. شاید بچه‌ها انگیزه بازی‌های قبل را نداشتند.

وی در پایان گفت: این جدول واقعی لیگ برتر نیست و از ما و سپاهان امتیاز کم شده است. این جدول دگرگون می‌شود. استقلال اگر بخواهد آن بالا بماند باید خودش را ثابت کند. هفته‌های آینده اتفاقات مهمی خواهد افتاد.

منبع: اطلاعات انلاین