ایران میزبان بزرگترین رویداد پرورش اندام و فیتنس در سال ٢٠٢۴ شد
ایران میزبان بزرگترین رویداد پرورش اندام و فیتنس در سال ٢٠٢۴ شد

به گزارش زیرنویس، شب گذشته (سه شنبه) کنگره فدراسیون جهانى پرورش اندام و فیتنس (IFBB) با حضور نمایندگان ١٠٢ کشور از ۵ قاره جهان در حالى برگزار شد که رئیس فدراسیون بدنسازى ایران از مدت ها قبل درخواست میزبانى مسابقات جهانى ٢٠٢۴ را به فدراسیون جهانى ارائه کرده بود. در این کنگره که سفیر ایران […]

به گزارش زیرنویس، شب گذشته (سه شنبه) کنگره فدراسیون جهانى پرورش اندام و فیتنس (IFBB) با حضور نمایندگان ١٠٢ کشور از ۵ قاره جهان در حالى برگزار شد که رئیس فدراسیون بدنسازى ایران از مدت ها قبل درخواست میزبانى مسابقات جهانى ٢٠٢۴ را به فدراسیون جهانى ارائه کرده بود.

در این کنگره که سفیر ایران در اسپانیا نیز به عنوان مهمان ویژه حاضر شده بود رییس فدراسیون جهانى وقتى را در اختیار عبدالمهدى نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازى ایران قرار داد تا در خصوص برنامه ایران براى میزبانى از مسابقات قهرمانى جهان در سال ٢٠٢۴ توضیحاتى را ارائه کند. پس از توضیحات نصیرزاده میزبانى ایران از این رویداد بزرگ به راى گذاشته شد که با راى مثبت اکثریت حاضر ایران رسما به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانى مردان جهان در سال ٢٠٢۴ انتخاب شد.

گفتنى است، بعد از پخش تیزر رسمى مسابقات قهرمانى جهان در سال ٢٠٢۴ در ایران رییس فدراسیون جهانى در حضور نمایندگان ١٠٢ کشور جهان از سفیر ایران در اسپانیا با اهداى لوحى تقدیر و تشکر کرد همچنین عبدالمهدى نصیرزاده در صحبت هاى خود پشت تریبون با دعوت از تمام کشور هاى حاضر براى حضور در ایران از حضور نماینده دولت ایران را نشان دهنده حمایت کامل دولت ایران از میزبانى این مسابقات دانست.

هفتاد و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانى جهان از امروز چهارشنبه با حضور حدود ١٣٠٠ ورزشکار از ١١۶ کشور جهان در سانتاسوسانا اسپانیا آغاز مى شود.

پایان پیام/





منبع: فارس