رسانه‌های فلسطینی از قطع‌شدن مخابرات و اینترنت در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند. شرکت مخابرات فلسطین پالتل گفت« کلیۀ خدمات ارتباطی و اینترنتی در نوار غزه به‌دلیل قطع مجدد مسیرهای بین‌المللی، به شکل کامل مسدود شده است.» این شرکت طی بیانیه ای کوتاه در ایکس نوشت: «ما متأسفیم که قطع کامل کلیه […]

- اینترنت در غزه دوباره قطع شد

رسانه‌های فلسطینی از قطع‌شدن مخابرات و اینترنت در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند. شرکت مخابرات فلسطین پالتل گفت« کلیۀ خدمات ارتباطی و اینترنتی در نوار غزه به‌دلیل قطع مجدد مسیرهای بین‌المللی، به شکل کامل مسدود شده است.»

این شرکت طی بیانیه ای کوتاه در ایکس نوشت: «ما متأسفیم که قطع کامل کلیه خدمات ارتباطی و اینترنتی با نوار غزه را به دلیل قطع مجدد مسیرهای بین المللی که قبلاً دوباره وصل شده بودند، اعلام می کنیم.»

بیشتر بخوانید:

پیش از این با شدت گرفتن حمله ها از سوی اسرائیل در جمعه گذشته اینترنت غزه قطع شده بود که شرکت پالتل روز یکشنبه اعلام کرد که خدمات مخابراتی و اینترنت به تدریج در غزه بازیابی شده است.

همزمان با قطع شدن اینترنت در شامگاه جمعه گذشته در غزه سازمان‌های حقوق بشری از جمله عفو بین‌الملل و دیده‌بان حقوق بشر هشدار داده بودند که فقدان ارتباطات در این منطقه مانع از تلاش‌ها برای مستندسازی جنایات جنگی و سایر تخلفات می‌شود.

سازمان عفو بین الملل روز گذشته نیز نسبت به سانسور مطالب مربوط به فلسطین در ایکس(توییتر) و اینستاگرام همزمان با «بحران فاجعه‌بار در غزه»، هشدار داده بود.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین