مدیرعامل پرسپولیس تا آستانه استعفا پیش رفت
مدیرعامل پرسپولیس تا آستانه استعفا پیش رفت

ورزش سه نوشت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که طی حدود ۲۲ ماهی که از دوره مدیریتش می‌گذرد با چالش‌های مالی بسیاری مواجه شده در تازه‌ترین مصاحبه خود تاکید کرد با وجود علاقه‌ای که به پرسپولیس و کارش دارد یک بار تا آستانه کناره‌گیری از مدیریت این باشگاه پیش رفته است. درویش در صحبت‌هایش گفت سه چهار ماه […]

- مدیرعامل پرسپولیس تا آستانه استعفا پیش رفت

ورزش سه نوشت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که طی حدود ۲۲ ماهی که از دوره مدیریتش می‌گذرد با چالش‌های مالی بسیاری مواجه شده در تازه‌ترین مصاحبه خود تاکید کرد با وجود علاقه‌ای که به پرسپولیس و کارش دارد یک بار تا آستانه کناره‌گیری از مدیریت این باشگاه پیش رفته است.

درویش در صحبت‌هایش گفت سه چهار ماه قبل زمانی که حساب باشگاه بسته شده بود فردی که از سال ۱۳۹۴ چیزی حدود ۲۰ هزار دلار از باشگاه طلب داشت چندی پیش حکمی ۲۸ میلیارد تومانی علیه باشگاه گرفت. البته از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ باشگاه برای دفاع مقابل شکایت این فرد اقدامی نکرده و حکم قطعی شده بود. در نهایت این فرد موفق شد از حساب باشگاه ۱۷ میلیارد تومان برداشت کند که همین مسئله درویش را به‌شدت عصبانی کرد و تا آستانه استعفا پیش برد.

با این وجود مدیرعامل پرسپولیس حالا می‌گوید اگر قرار باشد زمان به عقب برگردد و دوباره این سمت را قبول کند سعی خواهد کرد با برنامه‌ریزی وارد کار شود و ابتدا ببیند اگر قرار است بیاید چه امکاناتی برایش مهیا خواهد شد. وی تاکید کرد در باشگاه سایپا با اینکه بودجه کم بود اما شرایط مشخص بود هرچند در آن باشگاه هم وقتی پول دیر به باشگاه رسید درویش از سمتش استعفا کرد.

منبع: اطلاعات انلاین