به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد غلامی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مقر پلیس آگاهی استان و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری به روش های مختلف از جمله فروش ملک، خودرو و … بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با اشاره به […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد غلامی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مقر پلیس آگاهی استان و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری به روش های مختلف از جمله فروش ملک، خودرو و … بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در این رابطه اظهارات شاکیان پرونده را بررسی و به سرنخ هایی در این رابطه دست پیدا کردند، افزود: با تلاش بی وقفه کارآگاهان ۲ نفر کلاهبردار حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۴۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، یاد آور شد: هر دو متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که امنیت و آرامش جامعه و شهروندان را مختل کند با قدرت برخورد می کند، از شهروندان عزیز خواست تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیسی مبنی بر پیشگیری از کلاهبرداری در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا