به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی ممسنی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه خودرو در جاده روستایی بوان شهرستان ممسنی، بلافاصله تیم‌های عملیاتی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد که راننده ۳ نفر مسافر […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی ممسنی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه خودرو در جاده روستایی بوان شهرستان ممسنی، بلافاصله تیم‌های عملیاتی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد که راننده ۳ نفر مسافر را سوار و در طول مسیر روستایی به سمت بوان، سرنشینان با تهدید اسلحه وی را پیاده و خودرو را سرقت و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه سریعا طرح مهار اجرا شد، گفت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۸ ساعت هر ۳ سارق را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ “نیکبخت” با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و خودرو پژو پارس مسروقه متعلق به شاکی کشف شد، گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع خبر: رکنـا