به گزارش زیرنویس، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه ۷ آبان ماه آغاز شده و تا شنبه شب ۱۳ آبان ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، در اولین ‌مرحله بیست […]

به گزارش زیرنویس، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه ۷ آبان ماه آغاز شده و تا شنبه شب ۱۳ آبان ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، در اولین ‌مرحله بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی‌ کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را داشته باشند؛ زیرا مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص داوطلب است. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با آغاز ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و تمام مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

کریمیان یادآور شد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کرده و در پایان لازم است از صفحه ثبت نام نهایی پرینت تهیه کنند.

وی تاکید کرد: هر ساله تعدادی از متقاضیان در درج معدل در زمان ثبت‌نام دقت لازم را ندارند و بعد از قبولی در دانشگاه، متاسفانه به دلیل مغایرت معدل، قبولی آنها لغو می‌شود. بنابراین باید داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند و حتی اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نشده با مشاهده پرینت ثبت نام موارد درج شده در آن را به دقت بررسی کرده و در صورت لزوم نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا