به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک ۱۸ امتیازی شد و به صدر جدول رسید تا با توقف مدعیان مقابل حریفان خود با خیال راحت در دیدار هفته نهم به مصاف شمس آذر قزوین برود. استقلال در هفته‌های اخیر مصدومانی را هم داشته که این موضوع […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک ۱۸ امتیازی شد و به صدر جدول رسید تا با توقف مدعیان مقابل حریفان خود با خیال راحت در دیدار هفته نهم به مصاف شمس آذر قزوین برود.

استقلال در هفته‌های اخیر مصدومانی را هم داشته که این موضوع دست کادر فنی را برای تغییر در تاکتیک را هم سخت کرده است. پیمان بابایی و زبیر نیک نفس از مصدومان استقلال هستند که بابایی هنوز به صورت کامل مصدومیت را پشت سر نگذاشته و نمی‌تواند آبی‌های پایتخت را در دیدار شمس آذر قزوین همراهی کند.

در این میان محمدحسین مرادمند هم به دلیل اخراج در بازی با آلومینیوم بازی مقابل شاگردان دقیقی را از دست داد. مرادمند تنها مدافع استقلال است که از ابتدای فصل در ترکیب جواد نکونام قرار داشت و تغییر نکرده بود. او پس از ۸ هفته در ترکیب آبی‌های پایتخت حضور نخواهد داشت.

زبیر نیک نفس هم هنوز مشخص نیست که بتواند در این بازی برای استقلال به میدان برود یا خیر.

مهدی هاشمی نسب و یوسو سسما مربیانی هستند که مشکل آنها تا به امروز برطرف نشده است و آنها نمی‌توانند روی نیمکت تیم فوتبال استقلال حضور داشته باشند. مهدی هاشمی نسب با مساعدت سازمان لیگ ۵ هفته روی نیمکت استقلال حضور داشت اما بعد از ۵ هفته دیگر اجازه حضور او روی نیمکت را ندادند تا مربی استقلال همچنان منتظر تعیین تکلیف خود باشد.

این دو مربی به دلیل رسیدن استقلال به سقف قراردادهای باشگاه نتوانستند قرارداد خود را به ثبت برسانند و کارت مربیگری خود را دریافت کنند.

همچنین جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال که پس از بازی با آلومینیوم به دلیل مصاحبه علیه داوری از سوی کمیته انضباطی در آستانه محرومیت قرار گرفته بود با پیگیری مسئول حقوقی باشگاه استقلال تنها یک جلسه محرومیت تعلیقی را پشت سر خواهد گذاشت.

بر این اساس سرمربی آبی‌ها برای نشستن روی نیمکت استقلال مقابل شمس آذر مشکلی را نخواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان در قزوین میهمان شمس آذر قزوین خواهد بود.

منبع: مـهر