استقلال در این فصل نتایج خوبی گرفته است و در حال حاضر هم صدرنشین لیگ محسوب می‌شود. با این حال از ابتدای فصل حواشی مختلفی پیرامون این تیم وجود داشت و هنوز هم حواشی مربوط به قراردادهای بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم ادامه دارد. بنابر ادعای باشگاه استقلال چندین بازیکن و حتی سرمربی این […]

استقلال در این فصل نتایج خوبی گرفته است و در حال حاضر هم صدرنشین لیگ محسوب می‌شود. با این حال از ابتدای فصل حواشی مختلفی پیرامون این تیم وجود داشت و هنوز هم حواشی مربوط به قراردادهای بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم ادامه دارد. بنابر ادعای باشگاه استقلال چندین بازیکن و حتی سرمربی این تیم با کاهش دستمزد خودشان کمک کردند تا قرارداد همه نفرات این تیم ثبت شود و بازیکنان جدید استقلال هم بدون مشکل بتوانند برای این تیم به میدان بروند. با این حال خبرهایی مبنی بر مخالفت چند بازیکن با کم کردن دستمزدشان به گوش رسید. حتی گفته شد یکی از این بازیکنان که با کاهش دستمزدش مخالفت کرده و اعلام کرده قراردادش را کم نخواهد کرد، ارسلان مطهری مهاجم محبوب آبی‌هاست. با ارسلان تماس گرفتیم تا در خصوص مسائل مختلف با او صحبت کنیم. مطهری اما ماجرا را طور دیگری تعریف می‌کند و می‌گوید کسی از او درخواست نکرده تا دستمزدش را کم کند.

شایعاتی شنیده شد که تو به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه استقلال با کاهش دستمزدت مخالفت کردی. این موضوع صحت دارد؟
نمی‌دانم از کجا این صحبت‌ها مطرح می‌شود ولی اصلا واقعیت ندارد. باید بگویم تا این لحظه نه مدیران باشگاه و نه کادرفنی استقلال هیچ درخواستی از من برای کم کردن قراردادم نداشتند. این موضوع کاملا شخصی است و به بازیکنان برمی‌گردد. هر بازیکنی مختار است که دستمزدش را کم کند و یا این کار را انجام ندهد. هر کدام از بازیکنان در مورد قراردادشان خودشان تصمیم می‌گیرند و هیچ درخواستی از طرف باشگاه وجود نداشته است.

با نکونام در این خصوص صحبتی نداشتی؟
با آقاجواد راجع‌به مسائل مختلف حرف می‌زنیم ولی در این خصوص خیر. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ درخواستی از طرف سرمربی و یا مدیریت باشگاه نبوده که قراردادم را کاهش دهم.

ارسلان مطهری

ولی این ماجرای کم کردن دستمزد بازیکنان و سقف قرارداد حسابی حاشیه‌ساز شده!
من خیلی در جریان ریز جزئیات نیستم ولی فکر می‌کنم این مسائلی که مطرح می‌شود، بیشتر برای این است که استقلال را وارد حاشیه کنند و تمرکز ما را برهم بزنند. مثلا یکی از آپشن‌هایی که از قبل در قرارداد ما وجود داشت توسط مدیریت فعلی برداشته شد. این کار با دلیل و منطق انجام شد و درست هم بود. کسی هم مشکلی با این قضیه ندارد. هرچه که هست امیدوارم حواشی دست از سر استقلال بردارد تا بتوانیم در آرامش فقط روی فوتبال تمرکز کنیم.

شرایط خودت و استقلال چطور است و چقدر امیدوار هستی در این فصل عنوان قهرمانی را کسب کنید؟
شرایط خوب است و بازی به بازی پیش می‌رویم. نتایج خوبی گرفتیم و فعلا صدرنشین هستیم. با وجود مشکلات زیاد تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم تا بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. امسال روی قهرمانی استقلال مصمم هستیم و می‌خواهیم در پایان فصل هدیه خوبی به هواداران بدهیم. تیم خوبی داریم و همه با هم برای موفقیت استقلال تلاش خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و بهترین اتفاقات را برای باشگاه بزرگ استقلال رقم بزنیم.

منبع: خبـر ورزشی