فردا و در یکی از دیدارهای مهم هفته نهم رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس آذر می رود. سرمربی میزبان می گوید که با فوتبال تهاجمی به مغلوب کردن نام ها و تیم های بزرگ می اندیشد. سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال با اشاره […]

- مربی لیگ برتری تهدید کرد/ سر استقلال آتش می‌ریزیم

فردا و در یکی از دیدارهای مهم هفته نهم رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس آذر می رود. سرمربی میزبان می گوید که با فوتبال تهاجمی به مغلوب کردن نام ها و تیم های بزرگ می اندیشد.

سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال با اشاره به جاه طلبی شاگردان جوان خود گفت: ما با اتکا به همین ماجرا جویی ها و برای پاسخ به انتظارات هواداران فقط و فقط به کسب سه امتیاز از جدال پنج شنبه فکر می کنیم و آماده ایم با عبور از استقلال گام های بلندتری برای رسیدن به بالای جدول برداریم و حمله،حمله و حمله رمز پیشتازی تیم ماست.

مربی ۳۷ ساله به تاکتیک تیمش برای نمایش پیش رو اشاره و تاکید کرد: حمله از شروع تا انتهای بازی در دستور کار ماست و محال است برای این بازی روی به دفاع اتوبوسی بیاوریم و محافظه کارانه بازی کنیم.

دقیقی ادامه داد: من با بازیکنانی که برای اولین بار نامشان به گوش ها می رسد به دنبال برهم زدن معادلات جدول هستم و در این راستا اگر با یک نمایش و استراتژی تهاجمی از سد استقلال گذشتیم اصلا تعجب نکنید.

سرمربی جوان شمس آذر از استقلال مدل ۱۴٠۲ بعنوان تیم مقتدر یاد کرد و گفت: من در تلویزیون حرف هایی زدم که متاسفانه برداشت اشتباه از سوی همکارانم در اردوگاه آبی ها شد، درحالیکه اعتقاد قلبی ام این است فوتبال شناور و زیبای استقلال گرمای لیگ را دوچندان کرده است.

او از هواداران شمس آذر خواست تا یک نفس تیم شهرشان را تشویق کنند تا طلسم نبردن در خانه شکسته شود و سه امتیاز مهم نبرد پنج شنبه به حساب قزوینی ها واریز گردد.

دقیقی با تاکید بر اینکه هزینه برخی ستارگان استقلال با بودجه یک سال شمس آذر برابری می کند، توضیح داد: پول حرف اول و آخر را در فوتبال ایران نمی زند و ما با کمترین هزینه تیم های متمول تراکتور و فولاد را از سر راه برداشتیم و با یاری تماشاگران استقلال را نیز با شکست بدرقه خواهیم کرد.

او در پایان و درخصوص اینکه چه پیش بینی از دیدار فردا دارد، گفت: من پیشگو نیستم اما آنقدر به این بچه ها ایمان دارم که به ضرس قاطع عرض می کنم ما نود دقیقه روی دروازه میهمان آتش خواهیم ریخت و کار تیم باصالت فوتبال ایران را یکسره می کنیم. منتظر باشید و خودتان ببینید که دور از شعار ما در آوردگاه پنج شنبه چطور نظر منتقدان را جلب خواهیم کردـ.

منبع: خبـر ورزشی