وقتی لیونل مسی پسر بچه کوچکی بود، آرزویش این بود که فوتبالیست شود. یک روز که در اتاق، پشت میزش نشسته بود یک تکه کاغذ و یک خودکار برداشت و برای آنتونلا نوشت. این نامه از طرف مسی یک پسربچه کوچک به یک دختر بچه کوچک نوشته شده بود و شامل یک جمله بود “یک […]

وقتی لیونل مسی پسر بچه کوچکی بود، آرزویش این بود که فوتبالیست شود. یک روز که در اتاق، پشت میزش نشسته بود یک تکه کاغذ و یک خودکار برداشت و برای آنتونلا نوشت.

این نامه از طرف مسی یک پسربچه کوچک به یک دختر بچه کوچک نوشته شده بود و شامل یک جمله بود “یک روز ما با هم نامزد می کنیم.” و این آغاز عشق آنها شد.

لیونل مسی در سال ۱۹۸۷ در روزاریو (شهری در آرژانتین) به دنیا آمد. آنتونلا روکازو یک سال بعد در سال ۱۹۸۸ به دنیا آمد. عشق آنها در خانه دوست مسی؛ لوکاس اسکالیا به وجود آمد.

وقتی این دو عاشق در کودکی همدیگر را برای اولین بار دیدند، مسی درحال بازی کردن در خانه اسکالیا بود. روکازو هم آنجا بود و به کنار آن دو رفت و از آنها پرسید چیزی نیاز ندارید؟

مسی خجالت کشید و چیزی نگفت. در آن زمان مسی ۹ ساله و روکازو ۸ ساله بودند. در همان موقع آنها با هم دوست و عاشق همدیگر شدند.

وقتی مسی ۱۱ ساله شد بارسلنا وارد زندگی اش شد. او در سال ۲۰۰۰ به اسپانیا رفت و زندگی این دو عاشق را از هم جدا کرد. اگرچه روابط آن دو محکم بود اما این شروع جدایی آنها از همدیگر شد.

این زوج خیلی سعی کردند با هم در تماس باشند اما در آن زمان وسایل ارتباطی زیادی وجود نداشت و نتوانستند با هم ارتباط زیادی داشته باشند. به همین خاطر روز به روز ارتباطشان کم و کمتر شد.

عشق آنها در ذهنشان ماندگار و تبدیل به یک خاطره بسیار زیبا از گذشته شد اما یک تراژدی آن دو را به هم برگرداند. در سال ۲۰۰۵ دوست نزدیک روکازو در اثر یک حادثه تصادف مُرد.

روکازو در آن زمان ۱۷ ساله بود و به دلیل فوت دوستش بسیار آسیب دید. او چند روز نتوانست به مدرسه برود و افسرده شده بود. مسی این خبر ناراحت کننده را شنید و فورا به سمت آرژانتین آمد تا کنار روکازو باشد.

همین موضوع باعث شد که روابط آنها دوباره شکل بگیرد. مسی و روکازو دوباره روابط عاشقانه شان از سر گرفت اما روابطشان را از دیگران پنهان کردند.

مسی برای اولین بار در یک مصاحبه ای در سال ۲۰۰۹ در مورد روابط عاشقانه شان گفت و گو کرد. درحال حاضر مسی و روکازو ۳ پسر دارند: تیاگو، ماتئو و چیرو.

نگاه عاشقانه ی آنتونلا به لیونل مسی لحظه ی اهدای توپ طلا به اعجوبه ی آرژانتینی برای هشتمین بار سوژه ی کاربران شد.

مسی و آنتونلا

مسی و آنتونلا

منبع خبر: رکنـا