کنفدراسیون محروم کرد اما سپاهان در اصفهان می‌ماند!/ ورزشگاه جدید زردپوشان مشخص شد
کنفدراسیون محروم کرد اما سپاهان در اصفهان می‌ماند!/ ورزشگاه جدید زردپوشان مشخص شد

با وجود این‌که سپاهان باید سه دیدار خود را بیرون از ورزشگاه نقش جهان برگزار کند، شاگردان ژوزه مورایس از اصفهان خارج نخواهند شد!

 

به گزارش زیرنویس، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خود پیرامون بازی انجام نشده سپاهان مقابل الاتحاد عربستان را گرفت و علاوه بر اینکه نماینده کشورمان را ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد و ۲۰۰ هزار دلار جریمه برای سپاهانی‌ها در نظر گرفت، این تیم را از ۳ بازی خانگی هم محروم کرد به همین خاطر شایعه شده بود که زردپوشان اصفهانی یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس را به عنوان محل برگزاری دیدارهای باقیمانده خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان معرفی می‌کنند اما چنین اتفاقی به احتمال  زیاد رخ نمی‌دهد.

یکی از افراد نزدیک به باشگاه سپاهان که در مورد این پرونده هم دستی بر آتش دارد پیرامون این ماجرا به خبر ورزشی گفت: حتی اگر حکم قطعی شود، باز هم احتیاجی نیست سپاهان از ایران خارج شده یا حتی دیدارهایش را در بیرون از شهر اصفهان برگزار کند بلکه در این شهر باقی خواهد ماند. ما نیازی نداریم در امارات یا قطر بازی کنیم.حتی این شایعه که می‌گویند سپاهان مانند پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند نیز  صحت ندارد چون هر باشگاهی در زمان ثبت نام باید دو ورزشگاه را معرفی کند و سپاهانی‌ها استادیوم فولادشهر در خود اصفهان را معرفی کرده‌اند.

این ورزشگاه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری لیگ قهرمانان را دارد و حتی میزبان فینال این مسابقات هم بوده است بنابراین اگر حکم کنفدراسیون عوض نشود، گزینه اول ما برای ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا استفاده از ورزشگاه فولادشهر است. تازه این نکته را هم فراموش نکنید که در هیچ کجای این حکم به محرومیت تماشاگران اشاره نشده بنابراین سپاهان می‌تواند حتی از هوادارانش هم استفاده کند

منبع: خبـر ورزشی