به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ۱۲ عبری در پی عزم جدی دولت صنعا در حمایت قاطعانه از گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه در رویارویی با اشغالگران و هراس آمریکا از اقدامات غافلگیرکننده انصارالله یمن فاش ساخت: فشارهای آمریکا افزایش یافته و شمارش معکوس در خصوص جنگ غزه آغاز شده […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ۱۲ عبری در پی عزم جدی دولت صنعا در حمایت قاطعانه از گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه در رویارویی با اشغالگران و هراس آمریکا از اقدامات غافلگیرکننده انصارالله یمن فاش ساخت: فشارهای آمریکا افزایش یافته و شمارش معکوس در خصوص جنگ غزه آغاز شده و بسیار دشوار است که تل آویو بتواند در شرایط فعلی در مقابل آمریکایی‌ها بایستد.

در همین راستا، خبرگزاری پولیتیکو گزارش داد که جو بایدن و مشاورانش این موضوع را که نتانیاهو روزهای آخر ماندن در سیاست را سپری می‌کند، بررسی کردند.

پولیتیکو، به نقل از یک مقام آمریکایی گفته است: دولت آمریکا بر این باور است که زمان محدودی از نخست‌وزیری نتانیاهو، مانده و او نهایتاً تا چند ماه یا تا پایان درگیری‌ها بر سر کار خواهد ماند.

در خبری مرتبط و همزمان با تشدید حملات موشکی و پهپادی یمن ضد اسرائیل، برخی منابع عبری نیز فاش ساختند که امارات و اردن نگران مداخله انصار الله یمن در جنگ بین حماس و تل آویو است.

گفتنی است نیروهای مسلح یمن روز گذشته و طی ساعات گذشته امروز دوشنبه، بار دیگر حملات موشکی و پهپادی گسترده‌ای به سمت رژیم صهیونیستی انجام داد.

این چهارمین عملیات دولت صنعا در حمایت از مقاومت فلسطین است و دولت صنعا تاکید کرده است که این حملات ادامه دار خواهد بود و بر شمار آن افزوده خواهد شد.

منبع: مـهر