به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت ساعت ۱۴:۰۵ امروز به وقت محلی موضع بیاض را با تسلیحات مناسبی هدف قرار داده و به دشمن آسیب وارد کرده‌اند. همچنین حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر تاکید کرد: رزمندگان مقاومت ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز مقر فرماندهی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت ساعت ۱۴:۰۵ امروز به وقت محلی موضع بیاض را با تسلیحات مناسبی هدف قرار داده و به دشمن آسیب وارد کرده‌اند.

همچنین حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر تاکید کرد: رزمندگان مقاومت ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز مقر فرماندهی گردان زرعیت و محل تجمع جنگ‌افزارها و نظامیان دشمن را با گلوله توپخانه و موشک‌های مناسب هدف قرار دادند و از واردنمودن ضربات به این گردان اطمینان دارند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد: ساعت ۱۶:۲۵ عصر امروز چهارشنبه، رزمندگان ما با استفاده از گلوله‌های توپخانه موضع حدب البستان را هدف قرار دادند و به این موضع آسیب زدند.

پیش‌تر نیز رسانه‌های عبری زبان از وقوع یک حادثه امنیتی در کوه‌های رامیم در نزدیکی مرز لبنان خبر دادند. این رسانه‌ها گزارش دادند که یک موشک هدایت‌شونده از لبنان به سوی شهرک صهیونیستی «یفتاح» پرتاب شده است.

شبکه صهیونیستی کان نیز اذعان کرد که یک موشک ضدتانک از لبنان به سوی سلسله کوه‌های «رامیم» در الجلیل پرتاب شده است و در عین حال از گلوله‌باران مناطق مرزی در جنوب لبنان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از حمله نظامیان صهیونیست به گروهی که تلاش داشتند از سمت لبنان به سوی شهرک صهیونیستی زرعیت موشک ضدتانک پرتاب کنند خبر داد.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به پرتاب موشک ضدزره به سوی منطقه یفتاح اذعان و اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در حال هدف قراردادن محل پرتاب موشک هستند.

منبع: مـهر