پاکستان: حمله اسراییل به اردوگاه آوارگان جبالیا «جنایت جنگی» است
پاکستان: حمله اسراییل به اردوگاه آوارگان جبالیا «جنایت جنگی» است

نخست‌وزیر دولت موقت پاکستان بمباران اردوگاه آوارگان جبالیا توسط اشغالگران قدس را «جنایت جنگی» توصیف کرد.

 

به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری آناتولی، انوارالحق کاکر، نخست‌ وزیر دولت موقت پاکستان امروز چهارشنبه با انتشار پیامی به حمله وحشیانه اشغالگران قدس به اردوگاه آوارگان «جبالیا» در غزه واکنش نشان داد.

نخست‌ وزیر دولت موقت پاکستان در واکنش به این اقدام اشغالگران قدس، حادثه حمله به اردوگاه آوارگان جبالیا را «جنایت جنگی» دانست و خصومت و تجاوز روزافزون این رژیم علیه غیرنظامیان را به شدت محکوم کرد.

کاکر طی بیانیه‌ ای در این ارتباط اعلام کرد: حمله هوایی به اردوگاه آوارگان جبالیا که صدها نفر از جمله زنان و کودکان را کشت، یادآور ظلم و جنایات جنگی مداوم اسرائیل در غزه است.

این مقام پاکستان با تاکید بر اینکه خصومت و تجاوزهای روزافزون اسرائیل علیه غیرنظامیان در غزه را به شدت محکوم می‌ کند، تأکید کرد: اقدامات اسرائیل هرگز قابل چشم پوشی یا فراموشی نیست.

این در حالیست که رژیم صهیونیستی دیروز و امروز اردوگاه آوارگان جبالیا در نوار غزه را بمباران کرد؛ اقدام شنیعی که به شهادت و زخمی شدن صدها تَن از مردم مظلوم فلسطین منجر شد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ساعاتی پیش اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مجددا در اردوگاه جبالیا در شمال این باریکه دست به جنایتی دیگر زده و ده‌ها نفر را به خاک و خون کشیده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر مجتمعی مسکونی را در جبالیا بمباران کرد که طی آن افراد زیادی شهید شدند.

در جنایت اخیر صهیونیست‌ها در منطقه فالوجا در اردوگاه جبالیا ۹ ساختمان مسکونی بدون اخطار قبلی بمباران و بر سر ساکنان آن فروریخته شد. در این جنایت ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

منبع: مـهر