به گزارش زیرنویس به نقل ورزش سه، فوتبال برزیل پس از کشته شدن فیلیپه دیوگو، مهاجم اهل این کشور، در یک تیراندازی خیابانی به شوک فرو رفت. این بازیکن ۲۱ ساله برای باشگاه سری C سائو برناردو در شهر سائوپائولو بازی می‌کرد. او در فصل گذشته به تیمش کمک کرد تا به سطح بالاتر صعود […]

به گزارش زیرنویس به نقل ورزش سه، فوتبال برزیل پس از کشته شدن فیلیپه دیوگو، مهاجم اهل این کشور، در یک تیراندازی خیابانی به شوک فرو رفت. این بازیکن ۲۱ ساله برای باشگاه سری C سائو برناردو در شهر سائوپائولو بازی می‌کرد.

او در فصل گذشته به تیمش کمک کرد تا به سطح بالاتر صعود کنند و در این فصل تاکنون پنج بازی انجام داده است.

دیوگو روز سه‌شنبه در جریان بازدید از ریبیرائو پرتو، شهر زادگاهش، مورد حمله افراد مسلح مرموز قرار گرفت. منابع پلیس فاش کردند که او با حدود ده گلوله مورد اصابت قرار گرفته است، و اگرچه نیروهای اورژانس بازیکن را سریعاً به بیمارستان رساندند، اما او نجات پیدا نکرد.

پلیس محلی تحقیقاتی را آغاز کرده و در حال بررسی اتفاقات احتمالی مشکوک برای این بازیکن در روزهای گذشته است.

دیوگو پس از حضور در آکادمی باشگاه‌های برزیلی کروزیرو و بوتافوگو، سال گذشته در تیم بزرگسالان سائو برناردو بازی کرد. او پیش‌تر در تیم زیر ۲۰ ساله‌های این باشگاه در سال ۲۰۲۱ نمایش خوبی از خود نشان داده بود و توجه تیم اصلی را به خود جلب کرد. او ۱۸ بازی برای این تیم انجام داد و ۴ بار گلزنی کرد. باشگاه در شبکه‌های اجتماعی یاد او را گرامی داشت.

آنها نوشتند:«سائو برناردو با اندوه فراوان خبر درگذشت بازیکن‌مان فیلیپه دیوگو برناردس فریرا را اعلام می‌کند. خداوند در این لحظات ناراحت‌کننده و دردناک به دل خانواده‌اش آرامش دهد.»