به گزارش زیرنویس، سرگرد محمد زیدی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودرو شخصی در حوالی محله گاندی، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه  سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران  قرار گرفت. وی ادامه داد: […]

به گزارش زیرنویس، سرگرد محمد زیدی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودرو شخصی در حوالی محله گاندی، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه  سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران  قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی های خود به عمدی بودن آتش سوزی رخ داده پی برده و پس از تحقیق فراوان موفق به شناسایی عامل آتش سوزی شدند.

سرگرد زیدی افزود: پس از اقدامات پیچیده اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس سرانجام مخفیگاه متهم را که ظاهرا به منظور فریب پلیس و فرار از چنگال قانون در یکی از  مراکز کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان ورامین مخفی شده بوده شناسایی، و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی تصریح کرد: طی بازجویی های به عمل آمده از متهم، متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما پس از مواجه با ادله و مدارک موجود به جرم خود و اخلال نظم و امنیت شهروندان اعتراف و انگیزه خود از تخریب خودرو را  اختلافات مالی با شاکی عنوان نموده است.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، افزود : هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت مخلان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا