باشگاه شمس‌آذر قزوین به مناسبت دیدار امروز مقابل استقلال اطلاعیه‌ای درباره حضور هواداران در استادیوم به شرح زیر صادر کرد: *ظرفیت بلیت فروشی تکمیل شده است و هواداران لطفاً به هیچ عنوان بدون بلیت در محل استادیوم حضور پیدا نکنند. *طبق مصوبه شورای تامین، درب‌های استادیوم از ساعت ۱۱:۳۰ صبح به روی تماشاگران باز خواهد […]

- اطلاعیه باشگاه شمس آذر در آستانه بازی با استقلال

باشگاه شمس‌آذر قزوین به مناسبت دیدار امروز مقابل استقلال اطلاعیه‌ای درباره حضور هواداران در استادیوم به شرح زیر صادر کرد:

*ظرفیت بلیت فروشی تکمیل شده است و هواداران لطفاً به هیچ عنوان بدون بلیت در محل استادیوم حضور پیدا نکنند.

*طبق مصوبه شورای تامین، درب‌های استادیوم از ساعت ۱۱:۳۰ صبح به روی تماشاگران باز خواهد شد.

*تماشاگران عزیز از همراه داشتن هرگونه وسایل اضافه، ساک دستی، خوراکی، آب معدنی و … خودداری کنند. تماشاگران می‌توانند از بوفه‌های موجود در استادیوم اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

*فوتبالدوستان گرامی تنها با تهیه بلیت می‌توانند از گیت ورودی استادیوم وارد شوند. هر بلیت دارای کد یکتا می‌باشد و تنها یک بار می‌توان به وسیله‌ی بارکدخوان به استادیوم وارد شد؛ لذا از کپی کردن بلیت خودداری نمایید.

*هرکدام از بلیت‌های جایگاه میزبان، مهمان و بانوان مختص گیت‌های ورودی همان جایگاه می‌باشد و در سایر جایگاه‌ها غیرقابل استفاده است.

*تماشاگران عزیز به جهت هرچه منظم‌تر برگزار شدن مسابقه، در صورتی که موفق به تهیه بلیت نشده‌اید از حضور در محل استادیوم خودداری نمایید. هیچ بلیتی در محل استادیوم فروخته نخواهد شد.

*هواداران جهت حضور در استادیوم از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند.

منبع: خبـر ورزشی