فوری| حشدالشعبی در حالت آماده‌باش حداکثری قرار گرفت +جزئیات
فوری| حشدالشعبی در حالت آماده‌باش حداکثری قرار گرفت +جزئیات

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عبدالعزیز المحمداوی یا «ابو فدک» رئیس ستاد الحشد الشعبی امروز پنجشنبه دستور داد تا برای آمادگی برای مقابله با هر شرایط اضطراری در روزهای آینده، نیروهای الحشد الشعبی وضعیت آماده باش حداکثری را افزایش دهند. او همچنین نتایج حماسه طوفان الاقصی را ستود. او گفت که این عملیات، دستگاه های نظامی […]

- فوری| حشدالشعبی در حالت آماده‌باش حداکثری قرار گرفت +جزئیات

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عبدالعزیز المحمداوی یا «ابو فدک» رئیس ستاد الحشد الشعبی امروز پنجشنبه دستور داد تا برای آمادگی برای مقابله با هر شرایط اضطراری در روزهای آینده، نیروهای الحشد الشعبی وضعیت آماده باش حداکثری را افزایش دهند. او همچنین نتایج حماسه طوفان الاقصی را ستود. او گفت که این عملیات، دستگاه های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود گذشت یک ماه از آغاز آن آشفته و شوکه کرد.

براساس گزارش نبا اردن، در بیانیه الحشد الشعبی آمده است: الحشد الشعبی نشست گسترده‌ای را به ریاست عبدالعزیز المحمداوی رئیس ستاد این سازمان و با حضور دبیرکل، فرماندهان عملیات، فرماندهان تیپ‌ها و تشکل‌ها و مدیران رده‌های پشتیبانی اداره تشکیل داد.

در این دیدار برجسته‌ترین تحولات و چالش‌های امنیتی در بخش‌های مختلف عملیات بررسی شد و میزان آمادگی بالای نیروهای الحشد الشعبی و سایر بخش‌های امنیتی برای حفظ وضعیت عالی ثبات امنیتی که عراق شاهد آن است، مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای آمادگی و مقابله با هر شرایط اضطراری در روزهای آتی، بالاترین حالت آماده باش را اعلام و بر آمادگی بالای همه رزمندگان در بخش‌ها و تشکل‌های مختلف و آمادگی کامل برای دفاع از خاک تاکید می‌کنم.

وی بیانیه مرجعیت عالی دینی در حمایت از قضیه ملت فلسطین و مواضع دولت عراق و نخست وزیر در همبستگی و پشتیبانی و ارسال کمک علاوه بر سایر فعالیت های مردمی و اجتماعی در محکومیت حملات وحشیانه به نوار غزه را تحسین کرد.

منبع: اطلاعات انلاین