آیا ساعت صفر جنگ در غزه از روز جمعه آغاز خواهد شد؟
آیا ساعت صفر جنگ در غزه از روز جمعه آغاز خواهد شد؟

 در حالی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی هر روز به شهادت کودکان، زنان و مردم بی پناه غزه منجر می‌شود که رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی آمریکا از شکست بزرگتر در میدان نبرد با نیروهای مقاومت فلسطینی در هراس جدی به سر می‌برند. هراس از جریان مقاومت البته با ورود […]

- آیا ساعت صفر جنگ در غزه از روز جمعه آغاز خواهد شد؟

 در حالی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی هر روز به شهادت کودکان، زنان و مردم بی پناه غزه منجر می‌شود که رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی آمریکا از شکست بزرگتر در میدان نبرد با نیروهای مقاومت فلسطینی در هراس جدی به سر می‌برند.

هراس از جریان مقاومت البته با ورود حزب الله لبنان به نبرد با صهیونیست‌ها بیشتر خواهد شد. قرار است سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، جمعه برای نخستین بار به مناسبت بزرگداشت «شهدای راه قدس» سخنرانی کند. به نظر می رسد سخنرانی سید حسن نصرالله دلهره و نگرانی را برای صهیونیست‌ها به ویژه نتانیاهو افزایش داده است.

هر مکانی در اسرائیل در تیررس موشک‌های حزب الله

تا جایی که تلویزیون «کان» اسرائیل مدعی شده است اتاق جنگ مشترک حماس و حزب الله لبنان درباره ادامه جنگ غزه شکل گرفته است.

منابع عالی‌رتبه در رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که ساعت صفر نزدیک است و حمله زمینی به غزه، به مثابه نیروی محرکه برای سوق دادن حزب الله به سمت نبرد خواهد بود.

این در حالی است که طی روزهای اخیر «هاآرتص» در گزارشی، به سلاح مرگبار حزب الله اشاره کرده و به نقل از «رابرت گیتس» وزیر دفاع آمریکا در سال ۲۰۱۰ گفته است که «حزب الله لبنان تسلیحاتی دارد که از اکثر کشور‌های عربی بیشتر است.»

پیش از این نیز هاآرتص اعلام کرده بود که حزب الله بیش از ۱۵۰ هزار موشک دارد که اکثریت آن‌ها برد بالایی دارند و هر مکانی در اسرائیل در تیررس موشک‌های حزب الله است.


بیشتربخوانید


خاورمیانه برای سخنرانی سیدحسن نصرالله نفس‌ خود را حبس کرد

گستردگی ایدئولوژی مقاومت در منطقه مسئله‌ای است که علاوه بر حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان را نیز در نبرد زمینی غزه با رژیم صهیونیستی درگیر خواهد کرد.

صهیونیست‌ها نگران سخنرانی روز جمعه سید حسن نصرالله هستند چرا که این سخنرانی می‌تواند آغازی برای پایان رژیم اشغالگر قدس باشد.

شبکه المیادین به نقل از شبکه‌های صهیونیستی گزارش داد: تمام خاورمیانه نفس‌های خود را پیش از سخنرانی نصرالله در سینه حبس کرده است.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران نیز پیشتر در گفت‌وگو با بلومبرگ هشدار داد که در صورت ادامه حمایت بی‌چون‌وچرای آمریکا از اسرائیل، جبهه‌های جدیدی در برابر آمریکا باز خواهد شد. این سخنان آخرین نمونه از تشدید تنش‌های لفظی دو طرف بوده و هشداری است نسبت به این‌که درگیری اسرائیل با حماس به یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر تبدیل شود.

ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه حاصلی جز نابودی آنها به دنبال نخواهد داشت به طوری که رهبر انقلاب در ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند.

حالا افکار عمومی در انتظار سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان است و شاید این سخنرانی میدان نبرد تازه‌ای را در برابر صهیونیست‌ها بگشاید؛ میدانی که فرار از آن به آسانی برای اشغالگران مهیا نباشد و پایان خط جنایات آن‌ها باشد.

منبع: راه دانا

+