ربیعی: فقط من و حسینی می‌دانیم چقدر به هم بدل زدیم!
ربیعی: فقط من و حسینی می‌دانیم چقدر به هم بدل زدیم!

به گزارش زیرنویس، محمد ربیعی بعد از تساوی مقابل آلومینیوم اراک، اظهارداشت: خوشحالم در شهری که افتخار کار در آن دارم، چهره‌هایی را می‌بینم که در خدمت‌شان هستم. از هواداران آلومینیوم اراک که ابتدای بازی به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. من همیشه برای مردن اراک احترام زیادی قائلم و یکی از افتخارات کارنامه کاری […]

به گزارش زیرنویس، محمد ربیعی بعد از تساوی مقابل آلومینیوم اراک، اظهارداشت: خوشحالم در شهری که افتخار کار در آن دارم، چهره‌هایی را می‌بینم که در خدمت‌شان هستم. از هواداران آلومینیوم اراک که ابتدای بازی به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. من همیشه برای مردن اراک احترام زیادی قائلم و یکی از افتخارات کارنامه کاری من حضور در تیم آلومینیوم اراک است. 

سرمربی ذوب‌‌آهن افزود: در خصوص بازی باید بگویم به نظرم به دلیل خاص بودن شرایط جوی و بارندگی، هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند‌. شاید فقط من و آقای حسینی می‌دانیم که در حین بازی چقدر تاکتیک و بدل نسبت بهم زدیم. به باشگاه آلومینیوم و همکار خوبم آقای حسینی به خاطر تیم خوبی که دارند خدا قوت می‌گویم، به بازیکنان ذوب‌آهن هم همین طور. به نظرم بد بازی نکردیم. 

ادامه دارد..





منبع: فارس