نتیجه درخشان نوجوانان بوکس در قهرمانی آسیا
نتیجه درخشان نوجوانان بوکس در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲۰۲۳ – قزاقستان، امروز (پنجشنبه – ۱۱ آبان ۱۴۰۲) با برگزاری دیدار‌های فینال اوزان مختلف رده سنی نوجوانان ادامه یافت دو نماینده ایران به روی رینگ رفته و یک مدال نقره و یک مدال طلا به دست آوردند. در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمدصالح مصباحی پدیده بوکس ایران و […]

- نتیجه درخشان نوجوانان بوکس در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲۰۲۳ – قزاقستان، امروز (پنجشنبه – ۱۱ آبان ۱۴۰۲) با برگزاری دیدار‌های فینال اوزان مختلف رده سنی نوجوانان ادامه یافت دو نماینده ایران به روی رینگ رفته و یک مدال نقره و یک مدال طلا به دست آوردند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمدصالح مصباحی پدیده بوکس ایران و ستاره بی، چون و چرای این مسابقات که با عبور از سد حریفانی از ازبکستان، اردن و تاجیکستان به فینال رسیده بود، مقابل نورماخان از قزاقستان با اقتدار پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، عبدالرحمان دارا که با غلبه بر نمایندگان ویتنام و ازبکستان راهی فینال شده بود، برابر آلپیسبایف از قزاقستان قرار گرفت و در حالی که مبارزه خوبی ارائه کرد، سه بر دو نتیجه را واگذار کرد و نقره گرفت.

پیش از این نیز اشکان هاشمی در ۶۰، امیرمحمد رستم‌پور در ۶۳ و عباس گرشاسبی در ۸۰+ کیلوگرم به مدال رسیده بودند.

با این اوصاف تیم تحت هدایت اکبر احدی با عملکردی درخشان و کسب پنج مدال (یک طلا، یک نقره و سه برنز) به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.

عملکرد ناامیدکننده جوانان

تیم ملی جوانان ایران هم که با هدایت رضا مهدی‌پور در این رقابت‌ها حضور داشت، بدون کسب حتی یک مدال به کار خود پایان داد تا عملکرد بسیار ضعیفی را به ثبت برساند.

باشگاه خبرنگاران