سید پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در آیین معارفه خود به‌عنوان رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تقدیر از عملکرد محمد مخبر، رئیس قبلی این ستاد گفت: شاید یکی از دلایل انتصاب بنده این بود که به نسبت به مخبر فرد نزدیکی هستم و دنبال نفری بودند که با مخبر از نزدیک […]

سید پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در آیین معارفه خود به‌عنوان رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تقدیر از عملکرد محمد مخبر، رئیس قبلی این ستاد گفت: شاید یکی از دلایل انتصاب بنده این بود که به نسبت به مخبر فرد نزدیکی هستم و دنبال نفری بودند که با مخبر از نزدیک کار کرده باشد.

وی افزود: اطمینان می‌دهم پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل خواهد شد، ممکن است پروژه‌های جدید را بررسی بیشتری داشته باشیم و از همه ظرفیت مدیران، کارمندان و کارگران استفاده خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه به مناطق محروم رسیدگی می‌شود، اضافه کرد: حتماً سودآوری شرکت‌ها تقویت می‌شود اما جهت‌گیری سود به سمت محرومیت‌زدایی می‌رود. بعضاً گفته می‌شود که کمک‌های ستاد به خارج از کشور می‌رود که این موضوع دروغ و کذب است.

فتاح با بیان اینکه ما در کنار دولت و مردم هستیم و ستاد رقیب دولت نیست، گفت: خواهش می‌کنم مرز ما را نگه دارید، ما یک نهاد حاکمیتی هستیم اما مرزها باید حفظ شود. ما نسبت به دوره آقای مخبر‌ با دولت همراهی بیشتری خواهیم کرد و دولت باید به ما کمک کند تا برخی مسائل و مشکلات ما حل شود.

وی ادامه داد: برخلاف تبلیغات معاندین که می‌گویند نهادها قانون را رعایت نمی‌کنند، اتفاقاً ما بیشتر قانون را رعایت می‌کنیم و ناظرین‌مان بیشتر هستند و ملزم به رعایت قوانین هستیم.

فتاح تأکید کرد: حتما خط قرمز ما این است که ستاد در مسائل حزبی و جناحی و انتخابات ورود نمی‌کند.

منبع خبر: رکنـا