حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت| حضور عضو هیات‌مدیره سرخ ها بین خبرنگاران و هلهله آبادانی‌ها در دقیقه ۴+۹۰
حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت| حضور عضو هیات‌مدیره سرخ ها بین خبرنگاران و هلهله آبادانی‌ها در دقیقه ۴+۹۰

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پس از به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس در دقیقه ۵۷ با ضربه محمد عمری و در شرایطی که بازیکنان این تیم مشغول شادی بودند، یحیی گل‌محمدی از آنها خواست به سرعت توپ را به وسط زمین بیاورند تا بازی به گردش دربیاید. * پس از اعلام پنالتی به سود […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پس از به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس در دقیقه ۵۷ با ضربه محمد عمری و در شرایطی که بازیکنان این تیم مشغول شادی بودند، یحیی گل‌محمدی از آنها خواست به سرعت توپ را به وسط زمین بیاورند تا بازی به گردش دربیاید.

* پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه ۷۲، عبدالله ویسی به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و به همین دلیل علی صفایی با آمدن به کنار زمین، او را با کارت زرد جریمه کرد.

* پیش از اینکه گئورگی گولسیانی ضربه پنالتی را به سمت دروازه نفت بزند، بین بازیکنان ۲ تیم درگیری پیش آمد و به همین دلیل داور به عالیشاه، علی نعمتی و حکیم نصاری کارت زرد نشان داد.

* یحیی گل‌محمدی پس از گل شدن پنالتی تیمش با ۲ مشت گره کرده شادی گل انجام داد.

* حسین خبیری، عضو هیات مدیره پرسپولیس از جایگاه خبرنگاران بازی را تماشا کرد.

* هواداران پرسپولیس پس از جلو افتادن از حریف به سبک ایسلندی یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی را تشویق کردند.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم صنعت نفت در دقیقه ۹۳ با ضربه میثم تهیدست،  عبدالله ویسی ورزشگاه آزادی در بهت کامل فرو رفت. در این لحظه با برداشتن گام‌های بلند به سمت نقطه کرنر شادی کرد‌

 بازیکنان نفت در پایان نیمه وسط زمین به شادی پرداختند اما پرسپولیسی‌ها به سرعت راهی رختکن شدند.

* گل محمدی در پایان بازی هم مورد تشویق قرار گرفت.

پایان پیام/
 





منبع: فارس