متاسفانه بازیکنان ما حریف آبادانی را دست کم گرفتند/ یحیی گل محمدی شاخص‌ترین مربی لیگ است
متاسفانه بازیکنان ما حریف آبادانی را دست کم گرفتند/ یحیی گل محمدی شاخص‌ترین مربی لیگ است

 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  درباره تساوی تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: متاسفانه یک بازی را که فکر می‌کردیم امتیازش در دسترس است، از دست دادیم و شاید هم بازیکنان  اواخر بازی حریف را دست کم گرفتند و از این جهت امتیاز مسلم را از دست دادند. فکر می‌کردیم برنده‌ایم و بازی […]

- متاسفانه بازیکنان ما حریف آبادانی را دست کم گرفتند/ یحیی گل محمدی شاخص‌ترین مربی لیگ است

 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  درباره تساوی تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: متاسفانه یک بازی را که فکر می‌کردیم امتیازش در دسترس است، از دست دادیم و شاید هم بازیکنان  اواخر بازی حریف را دست کم گرفتند و از این جهت امتیاز مسلم را از دست دادند. فکر می‌کردیم برنده‌ایم و بازی را ول کردیم. متاسفانه در یک ضد حمله گل خوردیم.

او درباره حواشی تمرین‌های پرسپولیس در چند روز اخیر و نیامدن غذای مناسب برای بازیکنان  گفت: متاسفانه این خبر‌ها حاشیه است. ضروری و وظیفه نیست که باشگاه متعهد باشد و ناهار بدهد. اگر بازیکنان سیب‌زمینی و تخم مرغ بخورند چیز بدی نیست و بیشتر این حرف‌ها برای فضای مجازی بود.

درویش درباره اعتراض هواداران نسبت به قیمت بالای بلیت‌های بازی بیان کرد: ابتدا باید بگویم که قیمت بلیت ۳۰۰ هزار تومان نبود. ضمن اینکه درباره بلیت‌فروشی باشگاه نقشی ندارد و ما تعهدی به فدراسیون داشتیم حدود سه میلیارد تومان که باید پرداخت می‌شد و مقداری از پول بلیت‌ها هم که حدود ۵۰ درصد بود به شرکت توسعه پرداخت می‌شود. در حقیقت از این پول چیزی به باشگاه نمی‌رسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره صحبت‌های جواد نکونام علیه گل‌محمدی گفت: صحبت درباره این مسائل به حاشیه بردن تیم است و اکنون همه می‌دانند که شاخص‌ترین مربی لیگ ایران در حال حاضر،   یحیی گل‌محمدی است.

او درباره صحبت‌های خود راجع به بدهی رادوشوویچ که گفته بود به او ارتباطی ندارد، اظهار کرد: به من گفتند که شخصا پرداخت می‌کنید که گفتم اینطور نیست و باید باشگاه پرداخت کند.

درویش درباره رای AFC علیه باشگاه سپاهان گفت: متاسفانه برای فوتبال ما خوب نیست، اما با توجه به اینکه ما کادر بین‌الملل قوی‌ای داریم اگر دوستان سپاهان بخواهند می‌توانیم آن‌ها را کمک کنیم و از بین‌الملل ما استفاده کنند تا شاید رای برگردد.

 

باشگاه خبرنگاران