صحبت‌های تند سرپرست استقلال در مورد پرسپولیس
صحبت‌های تند سرپرست استقلال در مورد پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر در خانه شمس آذر قزوین به نتیجه تساوی رضایت داد. علی سامره مدیر تیم فوتبال استقلال در پایان این دیدار، اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. موقعیت های خوبی را از دست دادیم و امیدواریم که بتوانیم در بازی های بعدی یک مقدار با تمرکز بیشتر […]

- صحبت‌های تند سرپرست استقلال در مورد پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر در خانه شمس آذر قزوین به نتیجه تساوی رضایت داد.

علی سامره مدیر تیم فوتبال استقلال در پایان این دیدار، اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. موقعیت های خوبی را از دست دادیم و امیدواریم که بتوانیم در بازی های بعدی یک مقدار با تمرکز بیشتر بازی ها را ببریم. اتفاقات زیادی هم پیش آمد که تمرکز تیم ما این هفته به هم خورد. امروز سر رنگ لباس عوض کردن، از هشت صبح گفتند لباس را عوض کنید. در جلسه قبل از بازی رنگ لباس مشخص شده بود و قرار بود لباس تیم ما کاملا آبی باشد و شمس آذر یشمی بود.

وی در واکنش به این سوال که دلیل تغییر رنگ لباس تیم استقلال چه بود، گفت: دوستان اعلام کردند که هوا ابری است و یک مقدار رنگ های لباس ها تاریک، تیره و نزدیک به هم شده است. متاسفانه عمد یا غیرعمد از صبح ما درگیر این بودیم. حالا نمی‌دانم این اتفاق عمدی بود یا نه اما دلیل نداشت چون همیشه با این دو رنگ بازی کردیم اما مشکلی نداشت و نمی‌دانم که چرا از هشت صبح این موضوع را آنقدر پافشاری می‌کنند .

سامره در واکنش به این سوال که یک حاشیه ای هم بین شما و پرسپولیسی ها رد و بدل شده بود و این موضوع چقدر تاثیر گذار بود، اظهار داشت: من تعجب می‌کنم که اصلا خودشان را با استقلال مقایسه می‌کنند! شما سالی صدتا قهرمانی هم بیاورید و هزارتا هم بیاورید باز هم از لحاظ لول سطح پایین تر استقلال هستید! چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید! شما حالا حالاها باید دنبالش بدوید! اصلا شما شرایط خودتان و باشگاه تان را با باشگاه و سرمربی ما نباید مقایسه کنید. یک هفته امسال آن طور که باب دلشان بود، داوری سوت نخورد، همه آدم و عالم را مقصر جلوه دادند.

وی در پاسخ به این سوال که جواد نکونام هم در نشست خبری ناراحت بود، نظر شما چیست؟، اظهار داشت: بله بنده خدا حق دارد ما اینجا سرمان تو کار خودمان است و چندین بار در مورد استقلال صحبت کرده اند و ما فقط احترام گذاشتیم و بزرگی کردیم اما از این به بعد از این خبرها نیست. 

سامره در واکنش به این سوال که فکر نمی‌کنید این حرف هایی که زده می شود در شان فوتبال ما نیست، گفت: حداقل در شان باشگاه استقلال نیست که با کلمات بازی کند و صحبت هایی را مطرح کند که بی احترامی به وجود بیاید، اما متاسفانه این دوستان تعجب می‌کنم که خارج از حالت عادی می آیند و بحث می‌کنند و تهمت می زنند.

وی درپاسخ به این سوال که داوری آیا در بازی تاثیر گذار بود یا خیر، اظهار داشت: بازی را باید باز بینی کنیم. بازی امروز یک مقدار پر افت و خیز بود. هم گل داشت و هم اینکه حضور ذهن روی صحنه ها ندارم.

باشگاه خبرنگاران