شب سخت نظامیان صهیونیستی در جنین با ۴کشته و زخمی
شب سخت نظامیان صهیونیستی در جنین با ۴کشته و زخمی

درگیری‌ها در اردوگاه جنین همزمان با جنگ در غزه شدت گرفته و صهیونیست‌ها متحمل تلفات در جنین شدند.

 

به گزارش زیرنویس، به نقل از المیادین، درگیری‌ها در اردوگاه جنین همزمان با جنگ در غزه شدت گرفته است.

در این ارتباط درگیری بین نیروهای مقاومت و نیروهای اشغالگر در جریان یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین گزارش شده است.

منابع المیادین همچنین گزارش دادند که اشغالگران در حال انتقال نیروهای کمکی از همه محورها به جنین هستند.

الجزیره هم گزارش داده است که تعدادی از فلسطینی‌ها بر اثر گلوله‌های اشغالگران در حومه اردوگاه جنین مجروح شدند. هلال احمر فلسطین دو زخمی بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر در حومه اردوگاه جنین در کرانه باختری را تائید کرده و گفته است که تا کنون حداقل یک فلسطینی با گلوله‌های اشغالگران در جنین در کرانه باختری به شهادت رسید.

گزارش‌ها همچنین از تلفات تأیید شده در میان نیروهای ویژه اشغالگر در جریان یورش به اردوگاه جنین حکایت دارد. کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز تائید کرد که یک افسر اسرائیلی در نبردهای جنین کشته و ۳ سرباز نیروهای این رژیم به شدت مجروح شدند.

از سوی دیگر، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در سواحل بحرالمیت را هدف قرار دادیم.

این برای نخستین بار در طول نبرد اخیر در فلسطین است که گروه‌های مقاومت عراق اهداف رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی را هدف قرار می‌دهند.

همزمان یک منبع پزشکی در غزه به الجزیره گفت: ۱۱ نفر از جمله یک خبرنگار تلویزیون فلسطین در بمباران رژیم صهیونیستی علیه خانه آن‌ها در خان یونس به شهادت رسیدند.

همچنین کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات امنیتی هشدار داد که جلوگیری از انتقال وجوه به تشکیلات خودگردان فلسطین ممکن است منجر به فروپاشی آن شود.

وزیر دفاع فرانسه نیز گزارش داده است که ناو هلیکوپتربر دکسمو به سواحل غزه اعزام می‌شود.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت در گزارشی اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه بیش از ۸ هزار گلوله توپ به سمت نوار غزه شلیک کرده است.

همزمان هواپیماهای اسرائیلی از دقایقی پیش حملات گسترده‌ای را علیه شهر خان یونس در جنوب نوار غزه آغاز کردند.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که هواپیماهای اسرائیلی با ده‌ها موشک منطقه تل الهوا در غرب غزه را هدف قرار دادند.

منابع عبری زبان هم اعلام کردند که آژیر خطر مجدداً در اشدود به صدا درآمده است.

همچنین حملات اسرائیل به اردوگاه‌های جبالیا در شمال نوار غزه و البریج در نوار مرکزی غزه باردیگر از سر گرفته شده است.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام هم دقایقی قبل در سخنانی تاکید کرد: نیروهای فلسطینی به مبارزات خود برای جلوگیری از پیشروی نظامیان صهیونیست در محورهای مختلف ادامه می‌دهند.

وی در ادامه افزود: نیروهای ما موفق شدند یک گردان از تانک‌های دشمن را منهدم کرده و تعداد زیادی از عناصر دشمن را به هلاکت برسانند. ما موفق شدیم از پشت خطوط دشمن خود را به آنها رسانده و از نقطه صفر به عناصر دشمن حمله کنیم.

ابوعبیده تصریح کرد: یک ضدحمله طی عصر امروز در محور شمال غرب شهر غزه انجام داده و دست کم ۶ تانک و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کردیم.

سخنگوی گردان‌های قسام اضافه کرد: بعد از گذشت ۲۷ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی نیروهای فلسطینی همچنان در محورهای مختلف حضور دارند. کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص تعداد نظامیان به هلاکت رسیده در غزه دروغ می‌گوید.

منبع: مـهر