پخش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله در حرم رضوی/اجتماع مردم تهران
پخش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله در حرم رضوی/اجتماع مردم تهران

تهران-معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پخش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله در حرم رضوی و نیز اجتماع مردم تهران هم زمان با این سخنرانی در چندین نقطه شهر خبر داد.

به گزارش زیرنویس، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح جمعه در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران خود را برای برگزاری تجمع و راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان آماده می‌کند.

وی افزود: امروز جمعه نیز در سراسر کشور اجتماعات مردمی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل و حمایت از ملت مظلوم غزه ادامه دارد و ضمن استمرار این محکومیت در نمازهای جمعه سراسر کشور امروز عصر مردم به استقبال سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان سید مقاومت سید حسن نصرالله خواهند رفت.

محمودی به اجتماعات مردم تهران در میدان امام حسین (ع) ساعت ۱۵ و لانه جاسوسی سابق آمریکا ساعت ۱۶ و بوستان شمشیری در مهرآباد جنوبی اشاره کرد و گفت: سخنرانی سید حسن نصرالله در صحن‌های حرم رضوی نیز پخش خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تجمع و راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: در این راهپیمایی علاوه بر آمریکای جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی نیز محکوم خواهد شد و این مراسم در تهران از ساعت ۹ صبح از میدان فلسطین به سوی لانه جاسوسی سابق آمریکا با حضور اقشار مختلف و مادران به همراه فرزندانشان در کالسکه برگزار خواهد شد و در این مسیر ده‌ها غرفه و ایستگاه فرهنگی و خدماتی در خدمت راهپیمایان خواهد بود.

محمودی گفت: قرائت قرآن توسط دانش آموز منتخب، اجرای گروه‌های سرود، بیانیه دانش آموزی و دانشجویی، مداحی میثم مطیعی و ابوذر روحی، سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و قرائت قطعنامه توسط دختر شهید صدر زاده و امضای شکایت حقوقی ملت ایران از حاکمان جنایتکار آمریکا از جمله برنامه‌های مراسم در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا خواهد بود.

منبع: مـهر