فاطمی: بزرگان فوتبال به درگیری لفظی گل محمدی و نکونام ورود کنند
فاطمی: بزرگان فوتبال به درگیری لفظی گل محمدی و نکونام ورود کنند

فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص تساوی شب گذشته تیم پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت: با شرایط موجود باید قبول کرد که نتیجه تساوی برای پرسپولیس در این بازی اصلاً خوب نبود چرا که این تیم در خانه و مقابل هوادارانش بازی می‌کرد و می‌توانست با یک برد صدر جدول […]

فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص تساوی شب گذشته تیم پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت: با شرایط موجود باید قبول کرد که نتیجه تساوی برای پرسپولیس در این بازی اصلاً خوب نبود چرا که این تیم در خانه و مقابل هوادارانش بازی می‌کرد و می‌توانست با یک برد صدر جدول را به دست بیاورد اما این اتفاق رخ نداد. حضور هواداران در این بازی برای بازیکنان پرسپولیس یک دلگرمی بود اما عدم کسب سه امتیاز در این بازی خانگی مطمئنا خوشایند هواداران نیست و می‌توانم بگویم نتیجه این بازی اصلاً دلچسب نبود.

*کار خاصی از نبیل باهویی ندیدیم

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عملکرد نبیل باهویی مهاجم جدید سرخ‌پوشان که در بازی با نفت آبادان در ترکیب اصلی قرار داشت،‌گفت: با وجود همه بحث‌هایی که در مورد این بازیکن وجود داشت، اما روز گذشته عملکرد خاصی از این مهاجم ندیدیم و فکر می‌کنم شاید هنوز به هماهنگی کامل با بازیکنان دیگر نرسیده است. یک بازیکن آن هم خارجی برای جا افتادن در ترکیب تیمی مثل پرسپولیس نیاز به چند هفته زمان دارد و شاید علتی که باهویی خودش را خوب نشان نداد همین موضوع بوده است. هر چند که به نظر من باید به او چند هفته فرصت داد تا بهتر بتوان عملکردش را آنالیز کرد.

*بزرگان فوتبال به درگیری لفظی سرمربیان استقلال و پرسپولیس ورود کنند

وی در مورد جنگ رسانه‌ای که بین سرمربیان پرسپولیس و استقلال به وجود آمده و حتی باعث شده بازیکنان دو تیم علیه یکدیگر جبهه بگیرند گفت: این مسائل اصلا زیبنده فوتبال ما نیست و توقع من این است که بزرگان فوتبال به این موضوع ورود کنند. همه این عزیزان از نامداران و بزرگان فوتبال ایران هستند و برای فوتبال کشورمان زحمات زیادی کشیده‌اند. به نظرم چه خوب است که سعه‌صدر بیشتری داشته باشندو اجازه دهند که با صبوری این اتفاقات تمام شود. مطمئنا چشم فوتبالیست‌های جوان به این بزرگان است و آنها را الگوی خود قرار می‌دهند و به همین خاطر بهتر است که با اخلاق خوب و منش نیکو این مسائل به پایان برسد تا مثل گذشته الگوی خوبی برای جوانان کشور باشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: هم یحیی گل‌محمدی و هم جواد نکونام برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده‌اند و درست نیست که در این شرایط اعتبار کسی با توهین در فضای فوتبال از بین برود. من از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال خواهش می‌کنم که به این موضوع ورود کنند و با انجام میانجی‌گری اجازه ندهند این مسائل ادامه پیدا کند چون برای فوتبال ما خوب نیست.

*۴ مدعی قهرمانی در لیگ برتر داریم

فاطمی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما امسال قهرمان بین استقلال و پرسپولیس خواهد بود، تصریح کرد: درست است که شرایط جدول این را نشان می‌دهد اما به نظرم سپاهان  و تراکتور هم به جمع مدعیان اضافه خواهند شد چرا که هنوز بازی‌های زیادی مانده و احتمالاً قهرمان لیگ از بین این ۴ تیم انتخاب خواهند شد. درست است که الان در جدول، اختلاف امتیاز وجود دارد اما زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و احتمال هر مسأله‌ای وجود دارد.

پایان پیام/





منبع: فارس