اسپانسر استقلال جیب بازیکنان خود به جز چند نفر را پر پول کرد!
اسپانسر استقلال جیب بازیکنان خود به جز چند نفر را پر پول کرد!

مدیران باشگاه استقلال روز گذشته و صبح بازی با شمس‌آذر قزوین اقدام به پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات فصل جاری اعضای تیم خود کردند. ورزش ۳ نوشت: میزان دریافتی همه‌ی بازیکنان استقلال از فصل جاری جز چند بازیکن به ۲۰ درصد رسیده است.استقلالی‌ها که از اسپانسر جدید خود مبلغ قابل توجهی را به عنوان […]

مدیران باشگاه استقلال روز گذشته و صبح بازی با شمس‌آذر قزوین اقدام به پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات فصل جاری اعضای تیم خود کردند.

- اسپانسر استقلال جیب بازیکنان خود به جز چند نفر را پر پول کرد!

ورزش ۳ نوشت: میزان دریافتی همه‌ی بازیکنان استقلال از فصل جاری جز چند بازیکن به ۲۰ درصد رسیده است.
استقلالی‌ها که از اسپانسر جدید خود مبلغ قابل توجهی را به عنوان پیش قسط دریافت کرده‌اند، صبح روز پنج‌شنبه مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کردند تا با احتساب پرداختی قبلی، دریافتی آن‌ها به ۲۰ درصد برسد.

در این خصوص، اما باشگاه استقلال برای چند بازیکن هیچ واریزی نداشته است. گفته می‌شود چند بازیکنی که هنوز برای کاهش قرارداد‌های خود با باشگاه توافقی نداشته‌اند، ۱۰ درصد دوم را از باشگاه نگرفته‌اند. آرش رضاوند و مهدی مهدی پور از جمله این نفرات هستند که همین امر منجر‌به مصاحبه رضاوند علیه مدیران باشگاه استقلال شد.
باید دید مدیریت استقلال چگونه در این خصوص واکنش نشان می‌دهد و درباره پرداخت نشدن پول به برخی بازیکنان خود توضیح خواهد داد.

منبع: اطلاعات انلاین