به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امیر حسین اصلانیان مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم مقابل تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: از لحاظ نتیجه راضی کننده نبود، اما بازی پرگلی بود. به هر حال بهترین خط دفاعی لیگ برابر ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ قرار گرفت و واقعا انتظار می‌رفت که […]

- اصلانیان:پرسپولیس در دفاع متزلزل بود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امیر حسین اصلانیان مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم مقابل تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: از لحاظ نتیجه راضی کننده نبود، اما بازی پرگلی بود. به هر حال بهترین خط دفاعی لیگ برابر ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ قرار گرفت و واقعا انتظار می‌رفت که پرسپولیس بازی خانگی خود را پیروز شود به دلیل اینکه تیم‌هایی که می‌خواهند قهرمان شوند باید ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند.

او افزود: حالا در روزی که مدعیان قهرمانی از جمله استقلال و سپاهان امتیاز از دست دادند، اما پرسپولیس در خط دفاعی یک مقدار متزلزل بود و با اینکه بیشتر مالک توپ بودند، اما در ضربات به چارچوب خوب عمل نکردند مخصوصا توپ‌های سوم را دور از چارچوب زدند. انتظار بیشتری از نبیل باهویی مهاجم خارجی می‌رفت و به نظر می‌رسد که هنوز در پازل تاکتیکی گل محمدی جا نیفتاده است. واقعا تیم یازدهم جدول رده بندی نباید بیاید و از پرسپولیس امتیاز بگیرد، امیدوارم در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنند.

اصلانیان درباره اینکه تیم صنعت نفت آبادان را چطور دید، گفت: این تیم آبادانی فراتر از انتظار بازی کرد و واقعا من فکر نمی‌کردم تیمی که در این چند بازی امتیازات کمی کسب کرده بود بیاید جلوی هواداران پرسپولیس و تیمی که مدعی قهرمانی است، این طور منسجم بازی کند و بتواند ۲ گل هم بزند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا