شکست الاتحاد و خارج شدن از جمع مدعیان
شکست الاتحاد و خارج شدن از جمع مدعیان

روند ناکامی شاگردان نونو سانتو با شکست مقابل الشباب ادامه پیدا کرد.

 

به گزارش زیرنویس، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ روشن عربستان، تیم فوتبال الاتحاد که همگروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا است، جمعه شب در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف تیم رده یازدهمی الشباب رفت که با یک گل شکست خورد.

شاگردان نونو سانتو در شرایطی مقابل الشباب قرار گرفتند که ۲۴ ساعت قبل از این بازی با یک خبر خوش و سه بر صفر شدن نتیجه بازی برابر سپاهان مواجه شده بودند، اما با این وجود نتوانستند به روند ناکامی‌هایشان در لیگ روشن عربستان پایان بدهند و برای پنجمین بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماندند.

الاتحاد در این بازی خیلی زود شوکه شد و گل اول را خورد. الشباب در دقیقه ۱۴ روی ارسال فواز الصقور از جناح راست زمین و ضربه سر کارلوس جونیور دروازه مارسلو گروهه را باز کرد تا این مهاجم برزیلی نخستین گل فصل خود در لیگ عربستان را مقابل الاتحاد به ثمر رساند.

تلاش شاگردان نونو سانتو و در خط حمله‌اش با حضور حمدالله و بنزما تا پایان مسابقه نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت الشباب به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند و الاتحاد با این شکست خارج از خانه ۲۱ امتیازی و در رده ششم جدول لیگ روشن عربستان بماند و فرصت صعود موقت به رتبه سوم را از دست بدهد.

باشگاه خبرنگاران