به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم شمس آذر اظهار کرد: به نظرم استقلال بد بازی نکرد و بد شانسی آورد و هجمه‌ای سرمربی حریف وارد کرد. همچنین  داوری تحت تاثیر صحبت‌های دقیقی قرار گرفته بود. فکر می‌کنم اگر استقلال باهوش‌تر […]

- اظهارات گل‌محمدی و نکونام زیبنده فوتبال نبود/ توقع دارم که هم بچه‌های پرسپولیس هم  استقلالی‌ها حرمت‌ها را حفظ کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم شمس آذر اظهار کرد: به نظرم استقلال بد بازی نکرد و بد شانسی آورد و هجمه‌ای سرمربی حریف وارد کرد. همچنین  داوری تحت تاثیر صحبت‌های دقیقی قرار گرفته بود. فکر می‌کنم اگر استقلال باهوش‌تر بازی می‌کرد می‌توانست ۳ امتیاز این بازی را بگیرد.

فلاحت زاده درباره  واکنش تند جواد نکونام به اظهارات گل محمدی و جنگ رسانه‌ای بین استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: به نظرم این اظهارات قشنگ نیست، اما از لحاظ فوتبالی بخواهیم صحبت کنیم یحیی بازیکن بدی نبوده، اما نکونام فوق ستاره بوده است و تفاوت با یکدیگر داشتند. خیلی از بازیکنان ارتباط نزدیکی با علی دایی داشتند که حمایت خوبی از آن‌ها می‌کرد و نقش بسزایی در فوتبال ما داشتند، اما  فکر می‌کنم جواد نکونام خودش به تنهایی توانست که حقش را از فوتبال بگیرد و یکی از لژیونر‌های موفق فوتبال ایران بود. گل محمدی هم درست است در جام جهانی گل زده است، اما ملاک جام جهانی نیست. شاید در آن مقطع بازیکنی نبوده است و بازیکنان ضعیف‌تر بودند. البته این حرف‌ها زیبنده ۲ سرمربی پایتخت نیست.  به نظرم اگر بشود و این ۲ نفر را آشتی بدهند و دیگر این مصاحبه‌ها ادامه دار نباشد، چون به نفع ۲ تیم نیست. نزدیک دربی هم هستیم و درست نیست.

او درباره اینکه این حواشی بر روی تیم‌ها تاثیرنمی گذارد، گفت: بله، تیم اتوماتیک وار وارد حاشیه می‌شود و همه می‌دانند استقلال قهرمان آسیا شده است و یکی از افتخارات من این است که قهرمان آسیا شدیم و یک ستاره برای هواداران به ارمغان آوردیم، اما اینکه سامره آن حرف‌ها را می‌زند درست نبود و سکوت بهترین کار است. باشگاه بزرگ استقلال افتخارات بزرگی آورده و این طور نیست که گل محمدی و پیروانی خیلی به راحتی بتوانند درباره اش صحبت کنند. من توقع دارم که هم بچه‌های پرسپولیس هم  استقلالی‌ها حرمت‌ها را حفظ کنند. همه می‌دانند که استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا است و اگر بخواهیم زیاد درباره اش حرف بزنیم این قهرمانی‌ها لوث می‌شود. در مجموع نباید این اتفاق می‌افتاد و سامره جواب هواداران را داد و این تاثیر منفی در تیم دارد و استرس به بازیکنان وارد می‌شود. جنگ روانی به درگیری فیزیکی در زمین تبدیل می‌شود و تاکنیک از بین می‌رود و حواشی به وجود می‌آید و این به صلاح فوتبال و باشگاه بزرگ استقلال نیست.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا