سامسونگ از سال‌ها قبل به‌عنوان بزرگ‌ترین برند سازنده‌ی گوشی هوشمند از نظر حجم فروش شناخته می‌شود؛ بااین‌حال اپل با فروش گوشی آیفون بیشترین سود را به‌دست می‌آورد و به‌طور متوسط گران‌ترین گوشی‌های هوشمند را به‌فروش می‌رساند. اما قیمت گوشی در کدام کشورها بیشتر از سایر نواحی جهان است؟ گزارش شرکت تحلیل بازار Technisights نشان می‌دهد […]

سامسونگ از سال‌ها قبل به‌عنوان بزرگ‌ترین برند سازنده‌ی گوشی هوشمند از نظر حجم فروش شناخته می‌شود؛ بااین‌حال اپل با فروش گوشی آیفون بیشترین سود را به‌دست می‌آورد و به‌طور متوسط گران‌ترین گوشی‌های هوشمند را به‌فروش می‌رساند. اما قیمت گوشی در کدام کشورها بیشتر از سایر نواحی جهان است؟

گزارش شرکت تحلیل بازار Technisights نشان می‌دهد کدام کشور بالاترین میانگین قیمت گوشی هوشمند را دارد. این داده‌ها نشان می‌دهد کره‌ی جنوبی بالاترین نرخ متوسط قیمت فروش گوشی را دارد و به‌ بیان دیگر مصرف‌کنندگان در کشور مذکور به‌طور متوسط گوشی‌های هوشمند را با قیمت بالاتری نسبت به سایر نواحی جهان خریداری می‌کنند.

قیمت باورنکردنی موبایل در کره‌جنوبی

متوسط قیمت فروش گوشی قبلاً در ژاپن بیشتر از سایر کشورها بود اما کره‌ جنوبی در سال ۲۰۲۰ از آن پیشی گرفت و انتظار می‌رود جایگاهش را حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

کره‌ جنوبی، ژاپن و ایالات‌ متحده به‌لطف بالاترین میانگین قیمت گوشی هوشمند، برای سازندگان این محصولات اهمیت بسیار بالایی دارند. به‌هرحال اپل و سامسونگ بر این بازارها حکومت می‌کنند و سامسونگ بر بهبود سودآوری ازطریق بخش فروش گوشی‌های هوشمندش تمرکز کرده است. غول فناوری کره‌ جنوبی گوشی‌های پیشرفته‌ای مثل تاشدنی‌های سری گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ را عرضه می‌کند که با قیمتی در محدوده‌ی ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار به‌فروش می‌رسند.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین