۱۰ درصدِ گروه دوم از بازیکنان تیم استقلال پرداخت شد
۱۰ درصدِ گروه دوم از بازیکنان تیم استقلال پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، باشگاه استقلال هفته گذشته با دریافت مبلغی از اسپانسر، ۱۰ درصد قرارداد فصل جدید اعضای تیم را پرداخت کرد. با اینحال بخشی از بازیکنان تیم پیش از بازی با شمس آذر پولی دریافت نکردند که مورد اعتراض آن‌ها قرار گرفت. این گروه از بازیکنان، نفراتی بودند که تاکنون حاضر به […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، باشگاه استقلال هفته گذشته با دریافت مبلغی از اسپانسر، ۱۰ درصد قرارداد فصل جدید اعضای تیم را پرداخت کرد.

با اینحال بخشی از بازیکنان تیم پیش از بازی با شمس آذر پولی دریافت نکردند که مورد اعتراض آن‌ها قرار گرفت.

این گروه از بازیکنان، نفراتی بودند که تاکنون حاضر به کم کردن قراردادهایشان نشدند و که براساس اعلام علی خطیر تصمیم باشگاه بر این بوده که واریزی مرحله اول اسپانسر در اختیار بازیکنانی که با باشگاه همکاری کرده بودند، قرار بگیرد.

به این ترتیب امروز باشگاه استقلال ۱۰درصد گروه دوم بازیکنان را پرداخت کرد تا پرداختی‌های فصل جدید به ۲۰درصد برسد. با اینحال مطالبات بازیکنان استقلال تا ۴۵ درصد از فصل گذشته هنوز باقی مانده است.

بااین شرایط به نظر می‌رسد این بازیکنان نیز به زودی برای کسر مقداری از قراردادشان جهت ثبت قرارداد مهدی هاشمی نسب و اصلاح قرارداد سعید مهری با باشگاه همکاری کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس