کربکندی: بازیکنان سپاهان نباید به بی تفاوتی و نتیجه نگرفتن عادت کنند
کربکندی: بازیکنان سپاهان نباید به بی تفاوتی و نتیجه نگرفتن عادت کنند

کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان سپاهان نباید به بی‌تفاوتی و نتیجه نگرفتن عادت کنند و این تیم باید از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آلش بازگردد.

به گزارش زیرنویس، رسول کربکندی، در مورد شرایطی که برای سپاهان در آسیا و لیگ برتر ما رخ داده است، اظهار داشت: سپاهان یک تیم کاملاً حرفه‌ای است، بودجه، امکانات، بازیکنان و کادر فنی مناسبی دارد. یکی از باشگاه‌های پرامکانات فوتبال ما محسوب می‌شود. باشگاهی با چنین شرایط مناسبی اتفاقاتی برایش رخ داد که می‌تواند این همه هزینه‌‌ها و برنامه‌‌ریزی‌ها را از بین ببرد که این برای فوتبال ما و ورزش ما حیف است.۲ حکم سنگین علیه سپاهان صادر شد، یکی را کمیته انضباطی فدراسیون داد و دیگری کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد و عجیب است که هر دو حکم در شب قبل از مسابقه سپاهان اعلام شد که این خیلی بی‌سلیقگی و کج سلیقگی بود.

کربکندی با اشاره به کسر امتیاز سپاهان در لیگ برتر گفت: سپاهان به خاطر پرداخت دستمزدهای میلیاردی ۴ امتیاز جریمه شده است در حالیکه ما می‌دانیم دستمزدهای بازیکنان دیگر در باشگاه‌های دیگر خیلی نمی‌تواند واقعی باشد. در گذشته هم قانون سقف قرارداد را داشتیم که قانون موفقی نبود و پرداخت‌های زیرمیزی‌ و خانه و آپارتمان به بازیکنان داده شد. اکنون هم این قانون سقف بودجه خیلی نمی‌تواند راهگشا باشد اگر هم در دیگر نقاط دنیا اجار شده حتماً راهکار و شکل بهتری برایش وجود داشته است. سپاهان اکنون روزهای سختی می‌گذارند. در آسیا در سه بازی دور برگشت از میزبانی محروم شده آن هم در حالیکه این باشگاه همواره به هوادارانش می‌بالید.

رسول کربکندی, سپاهان, قهرمانان آسیا, ورزشگاه آزادی - کربکندی: بازیکنان سپاهان نباید به بی تفاوتی و نتیجه نگرفتن عادت کنند

وی گفت: شاید در ورزشگاه آزادی هم ۱۰ هزار تماشاگر برای تشویق سپاهان به ورزشگاه بروند اما تأثیرگاری آن هواداران در اصفهان را نخواهد داشت. در لیگ برتر هم ملوان گربه سیاه سپاهان شده است. سال قبل قهرمانی را از این تیم گرفت و امسال هم با یک بازی خوب و روان این تیم را شکست داد. هر چند هفته نهم لیگ برتر هفته شگفتی‌ها بود. استقلال، پرسپولیس و سپاهان هر سه گرفتار شدند و به پیروزی نرسیدند. حیف است سپاهان با این همه فاکتور مثبتی که دارد نتواند به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بگردد. این باشگاه و تیم در شرایط کنونی باید به خوبی مدیریت شود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به حریف ازبکستانی سپاهان اظهار داشت: بازیکنان سپاهان نباید به بی‌تفاوتی و نتیجه نگرفتن عادت کنند این تیم باید از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آلش برگردد. آلمالیق ازبکستان فردا با نفرات زیاد دست به دفاع خواهد شد. اما مشکل اساسی سپاهان در بازی فردا همان مشکلات روحی و روانی است. باید تیم به خوبی مدیریت و روان‌شناسی شود تا برگردد.

وی با اشاره به شرایط جدول گروه گفت: اگر فردا نیروهوایی عراق مقابل عربستان نتیجه خوبی بگیرد کار برای سپاهان دشوارتر خواهد شد. حریف اصلی سپاهان برای صعود در حال حاضر تیم عراقی است تا بتواند از گروهش صعود کند. سپاهان همه شرایط را برای صعود به دور بعد دارد و اگر این اتفاق نیفتد جای بحث و گفت‌وگو خواهد داشت.

منبع: فارس