به گزارش زیرنویس به نقل از المعلومه، «محمد الخالدی» عضو حزب «بیارق الخیر» پارلمان عراق، کشتار بی‌رحمانه کنونی مردم بی‌دفاع در نوار غزه توسط اشغالگران غاصب قدس با دلگرمی غربی‌ها را تراژدی بی‌بدیل و تکان‌دهنده توصیف کرد. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری «المعلومه» توضیح داد که بدون تردید، کشتار غم‌انگیز و غیر انسانی مردم غزه، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المعلومه، «محمد الخالدی» عضو حزب «بیارق الخیر» پارلمان عراق، کشتار بی‌رحمانه کنونی مردم بی‌دفاع در نوار غزه توسط اشغالگران غاصب قدس با دلگرمی غربی‌ها را تراژدی بی‌بدیل و تکان‌دهنده توصیف کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری «المعلومه» توضیح داد که بدون تردید، کشتار غم‌انگیز و غیر انسانی مردم غزه، نمونه بارز نسل کشی از سوی رژیمی غاصب است؛ رژیمی که اقدامات جنایتکارانه خود را با حمایت مستمر غربی‌ها ادامه می‌دهد.

دبیرکل حزب بیارق الخیر افزود: همه دولت‌هایی که در حال حاضر سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در سر داشتند، اینک بدترین مرحله سیاسی خود را پشت سر می‌گذارنند، خاصه آنکه، با قتل عام وحشیانه ساکنان غزه، موج خشم و انزجار مردمی این کشورها را فرا گرفته و آنان با هراس از این فضای ضدصهیونیستی بدون اینکه واکنشی در محکومیت این جنایت از خود نشان دهند، بایستی منتظر یک انفجار عمومی قریب‌الوقوع مردمی علیه خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه اکنون در غزه اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد که توافقنامه‌های صلح با این رژیم یک توهم است و رژیم صهیونیستی به اجرای سیاست‌های توسعه‌طلبانه خود با هدف کوچاندن ساکنان غزه به کشورهای همسایه برای پایان دادن به آرمان فلسطین مصمم است.

الخالدی خاطرنشان کرد: «آتش جنگ محدود به مرزهای نوار غزه و بقیه شهرها در اراضی اشغالی نخواهد شد، بلکه به کشورهای دیگر نیز سرایت خواهد کرد، زیرا ما با سناریوی پیچیده‌ای مواجه هستیم که واشنگتن در حال مدیریت آن در خاورمیانه است.»

به گزارش منابع فلسطینی در بیست و نهمین روز از عملیات «طوفان الاقصی»، رژیم صهیونیستی با ادامه جنایت غیرانسانی خود در نوار غزه، تاکنون دست‌کم ۱۰ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار نفر زخمی شده‌اند.

گفتنی است مبارزان مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین، از روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از باریکه غزه ضد مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که با شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همراه شد و غافلگیری نظامیان و مقامات صهیونیست را در پی داشت.

منبع: مـهر