به گزارش زیرنویس به نقل از القدس العربی، شهر واشنگتن و پایتخت کشورهای اروپایی از جمله لندن، پاریس و برلین در ساعات گذشته صحنه تظاهرات مردم در حمایت از غزه و محکومیت تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه این منطقه بود. برخی منابع تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات ضد صهیونیستی در واشنگتن را بیش از ۲۰۰ […]

به گزارش زیرنویس به نقل از القدس العربی، شهر واشنگتن و پایتخت کشورهای اروپایی از جمله لندن، پاریس و برلین در ساعات گذشته صحنه تظاهرات مردم در حمایت از غزه و محکومیت تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه این منطقه بود.

برخی منابع تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات ضد صهیونیستی در واشنگتن را بیش از ۲۰۰ هزار نفر برآورد کرده‌اند.

در همین راستا، رسانه‌های خبری امروز شنبه گزارش دادند که خیابان‌های شهرهای لندن و منچستر انگلیس، نیز امروز شاهد حضور هزاران نفر در حمایت از ملت فلسطین بود.

حامیان فلسطین در حالی که پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی را در محکومیت جنگ در دست داشتند، خواستار پایان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند.

در شهر ادینبرو در اسکاتلند نیز ایستگاه راه‌آهن این شهر به اشغال هزاران هوادار فلسطینی درآمد که خواهان پایان جنگ در غزه شدند.

به گفته پلیس، تعداد شرکت‌کنندگان در پاریس حدود ۱۹۰۰۰ تظاهرکننده بود که پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز در می‌آوردند و برخی از آنها بنرهایی با مضمون «آزادی برای فلسطین» برافراشتند.

در برلین، پایتخت آلمان نیز، هزاران نفر روز شنبه تظاهرات کردند و پرچم‌های فلسطین را برافراشتند و شعارهای ضد صهیونیستی را سر دادند: «نسل‌کشی را متوقف کنید»، «زنده باد فلسطین»، «غزه، غزه» و «فلسطین آزاد، آزاد».

منبع: مـهر