تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| پایان رقابت کمانداران در دور مقدماتی
تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| پایان رقابت کمانداران در دور مقدماتی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس از امروز به میزبانی تایلند آغاز شد. ملی‌پوشان کشورمان در نخستین روز مسابقات در مقدماتی ریکرو انفرادی و تیمی مردان رقابت کردند که نتایج به شرح زیر است: صادق اشرفی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز ۶۶۸ در رده […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس از امروز به میزبانی تایلند آغاز شد.

ملی‌پوشان کشورمان در نخستین روز مسابقات در مقدماتی ریکرو انفرادی و تیمی مردان رقابت کردند که نتایج به شرح زیر است:

صادق اشرفی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز ۶۶۸ در رده دهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم روز سه‌شنبه به مصاف برنده دیدار بوتان و عراق می‌رود.

رضا شبانی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز ۶۶۸ در رده دوازدهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی،در دور دوم روز سه‌شنبه به مصاف برنده دیدار فیلیپپن و قطر می‌رود.

محمدحسین گلشنی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز ۶۶۲ در رده بیست و ششم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم روز سه‌شنبه به مصاف برنده دیدار مغولستان و ترکمنستان می‌رود.

فائز محمدی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز ۶۳۶ در رده چهل و نهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی دوشنبه به مصاف کمانداری از امارات می‌رود.

تیم ریکرو مردان با ترکیب رضا شبانی، صادق اشرقی و محمدحسین گلشنی با امتیاز ۱۹۹۸ در رده چهارم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست، روز چهارشنبه در یک هشتم نهایی به مصاف تیم هنگ‌کنگ می‌رود.

پایان پیام/





منبع: فارس