زیرنویس، گروه بین الملل: با وجود از سرگیری حملات همه جانبه دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه اخبار واصله از این منطقه از هلاکت تعداد زیادی نظامی صهیونیست در عملیات نیروهای مقاومت در غزه حکایت دارد. وزیر کشور انگلیس تظاهرکنندگان حامی فلسطین را به زندان تهدید کرد  در بحبوحه برنامه فعالان حقوق بشر و حامیان فلسطین […]

زیرنویس، گروه بین الملل: با وجود از سرگیری حملات همه جانبه دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه اخبار واصله از این منطقه از هلاکت تعداد زیادی نظامی صهیونیست در عملیات نیروهای مقاومت در غزه حکایت دارد.

وزیر کشور انگلیس تظاهرکنندگان حامی فلسطین را به زندان تهدید کرد

 در بحبوحه برنامه فعالان حقوق بشر و حامیان فلسطین در انگلیس جهت برگزاری تظاهرات اعتراضی به منظور حمایت از مردم غزه، سوئلا براوِرمن، وزیر کشور لندن هشدار داد که حامیان فلسطین در صورت تلاش جهت هتک حرمت گورهای نمادین سربازان انگلیسی کشته شده در جنگ، بلافاصله بازداشت خواهند شد!

براورمن به اسکای نیوز گفت: اگر کسی قصد تخریب مقبره‌ها را داشت باشد، باید زودتر از آنکه پاهایش زمین را لمس کند، زندانی شود. در صورتی که در جریان تظاهرات، پلیس برای برخورد با رفتارهای «کاملا نفرت‌انگیز»، نیاز به پشتیبانی داشته باشد، مقامات تعلل نخواهند کرد.

براورمن در ادامه نیز بار دیگر تظاهرات در حمایت از فلسطین را «تظاهرات نفرت» توصیف کرد! ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس نیز با حمایت از جنایات اشغالگران در نوار غزه، هفته گذشته اعلام کرد که لندن از حق تل‌آویو برای دفاع از خود حمایت می‌کند!

حامیان فلسطین در انگلیس قصد دارند تا در روز ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، دست به تظاهرات بزنند. اظهارات وزیر کشور انگلیس پس از آن مطرح شد که سوناک این تظاهرات را «تحریک‌آمیز و اهانت‌آمیز» خواند!

وزیر کشور انگلیس تظاهرکنندگان حامی فلسطین را به زندان تهدید کرد

انفجار مین در مسیر گشتی اسرائیلی در قلقیلیه/شهادت ۳ مبارز فلسطینی

 صبح امروز از حمله گسترده اشغالگران صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله قدس اشغالی، نابلس، الخلیل، قلقیلیه و جنین خبر دادند.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی از ساعات اولیه بامداد امروز حملات گسترده‌ای را به مناطق مختلف کرانه باختری انجام دادند.

صهیونیست‌ها در قلقیلیه، الخلیل، قدس، جنین و نابلس به فلسطینیان حمله کردند.

منابع محلی از وقوع درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در کرانه باختری به ویژه قلقیلیه و جنین خبر دادند.

جنایت جدید صهیونیست‌ها در مرکز غزه/ بمباران یک اردوگاه پر جمعیت

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی قبل جنایتی جدیدی را در غزه رقم زدند به طوری که تاکنون ۵۰ فلسطینی در اثر این حملات به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک محله مسکونی در اردوگاه المغازی را که دربرگیرنده ده‌ها خانواده فلسطینی بوده بمباران کردند.

گزارش‌های رسانه‌ای بیانگر آن است که فلسطینی‌ها با دست خالی در حال برداشتن آوار و جستجوی بازماندگان این حملات وحشیانه هستند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که علاوه بر ۵۰ فلسطینی که در اثر این حملات به شهادت رسیده‌اند ۱۰۰ فلسطینی دیگر زیر آوار بوده و احتمال افزایش شهدا وجود دارد.

الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک مسجد در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

جنایت جدید صهیونیست‌ها در مرکز غزه/ بمباران یک اردوگاه پر جمعیت

تظاهرات گسترده در پاریس در حمایت از ملت فلسطین

شمار زیادی از مردم فرانسه در پایتخت این کشور با برگزاری تظاهراتی گسترده ضمن حمایت از ملت فلسطین به ویژه اهالی غزه، جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

آغاز موج جدید حملات هوایی، زمینی و دریایی علیه غزه

شبکه المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر حملات خود را علیه مناطق شرق شهر خانیونس واقع در جنوب نوار غزه از سرگرفته است. غرب خانیونس نیز با توپخانه ارتش رژیم اشغالگر هدف قرار گرفت.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف بیمارستان اندونزی واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند. حملات هوایی این جنگنده‌ها علیه محله شیخ رضوان در شمال غزه نیز ادامه دارد.

ازسرگیری حملات همه جانبه اشغالگران علیه غزه

خبرنگار المیادین گزارش داد که ده‌ها خانه در نوار غزه در معرض حملات جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفته اند.

در همین اثنا قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی مناطق غربی شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را به توپ بستند.

شهادت مجروحان فلسطینی در پی نبود امکانات پزشکی

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که بیمارستان‌های این باریکه توان پذیرش بیماران و مجروحان بیشتر را ندارند.

ازسرگیری حملات همه جانبه اشغالگران علیه غزه

این وزارتخانه تاکید کرد که نبود امکانات پزشکی باعث شده بسیاری از مجروحان حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه در بیمارستان‌های شمال نوار غزه به شهادت برسند.

وزارت بهداشت نوار غزه تصریح کرد که رژیم صهیونیستی به صورت تعمدی به دنبال فلج کردن سیستم بهداشتی و پزشکی این باریکه است.

ایستادگی نیروهای مقاومت در کرانه باختری مقابل اشغالگران متجاوز

از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری یورش بردند. نظامیان اشغالگر همچنین به الخلیل و قصره واقع در جنوب نابلس و عزون در شرق قلقیلیه و حوسان در غرب بیت لحم حمله کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز با عناصر متجاوز در این مناطق درگیر شدند. رسانه‌های عبری زبان به انفجار یک بمب در مسیر بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین اذعان کردند.

گردان جنین اعلام کرد که این انفجار با استفاده از بمب‌های تامر ساخت داخل صورت گرفته و باعث وارد آوردن خسارت به تجهیزات نظامیان صهیونیست شده است.

ازسرگیری حملات همه جانبه اشغالگران علیه غزه

همچنین خودروی نظامیان صهیونیست با انفجار یک بمب دست ساز در عزون واقع در شرق قلقیلیه هدف قرار گرفت.

در همین راستا رسانه‌های عبری زبان از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه اشغالی مسکاف عام واقع در الجلیل در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که نیروهای حزب الله لبنان موشک‌های ضدزره به سمت منطقه اشغالی مذکور شلیک کردند.

کمین قسام برای عناصر متجاوز / هلاکت تعداد زیادی صهیونیست در حمله موشکی شرق غزه

المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد که تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که وارد منطقه الفراحین در شرق خانیونس شده بودند با آرپی جی های یاسین ۱۰۵ منهدم شدند.

این گردان‌ها اعلام کردند: نیروهای قسام موفق شدند عناصر صهیونیست که به شرق خانیونس نفوذ کرده بودند در کمین خود گرفتار کنند.

آنها تاکید کردند: نیروهای فلسطینی عناصر متجاوز را با آرپی جی یاسین ۱۰۵ و تسلیحات تک تیراندازی و سلاح‌های متوسط و خمپاره هدف قرار دادند. در جریان این کمین، ۲ فروند تانک ارتش رژیم صهیونیستی منهدم شد و نیروهای فلسطینی به سلامت به مقرهای خود بازگشتند.

در همین خصوص رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست در منطقه کیسوفیم واقع در شرق نوار غزه هدف ۲ موشک قرار گرفتند.

آنها تاکید کردند که در جریان این حمله موشکی تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

در حال تکمیل

منبع: مـهر