قیمت دلار کاهش یافت
قیمت دلار کاهش یافت

خبرآنلاین نوشت: دلار که در آخرین معاملات پنج‌شنبه هفته گذشته به صورت هیجانی تا محدوده ۵۲ هزار و ۱۵۰ تومان بالا رفته بود، اما از لحظات آغازین معاملات دیروز در سراشیبی قرار گرفت و تا مرز کانال ۵۰ هزار تومان پایین آمد. آخرین قیمتی که دیروز در بازار ارز از نرخ دلار ثبت شد، ۵۱ […]

- قیمت دلار کاهش یافت

خبرآنلاین نوشت: دلار که در آخرین معاملات پنج‌شنبه هفته گذشته به صورت هیجانی تا محدوده ۵۲ هزار و ۱۵۰ تومان بالا رفته بود، اما از لحظات آغازین معاملات دیروز در سراشیبی قرار گرفت و تا مرز کانال ۵۰ هزار تومان پایین آمد.

آخرین قیمتی که دیروز در بازار ارز از نرخ دلار ثبت شد، ۵۱ هزار و ۱۲۶ تومان بود. در این شرایط، برخی از معامله‌گران معتقدند که کف قیمت دلار در همین حدود ۵۱ هزار تومان است. اما برخی نیز عنوان می‌کنند کف قیمت دلار در شرایط کنونی در کانال ۵۰ هزار تومان خواهد بود؛ اگرچه گروهی از معامله‌گران عنوان می‌کنند در صورتی که خبر آتش‌بس جنگ غزه بیاید، دلار می‌تواند به زیر کانال ۵۰ هزار تومان برود.

به عقیده کارشناسان، عدم‌تغییر در شرایط درگیری‌های نظامی منطقه از جمله مهم‌ترین عوامل شکست روند افزایشی اخیر است. این افراد معتقدند که بازار در روزهای پایانی هفته گذشته به استقبال ریسک‌های احتمالی سخنرانی دبیرکل گروه حزب‌الله رفته بود که پس اتمام این سخنرانی و عدم‌تغییر رویکرد جدید در مناقشات، این ریسک‌ها از میان رفت و رشد قیمت بازار نیز جبران شد.

منبع: اطلاعات انلاین