از میان بسیاری از مانیکور هایی که هیلی بیبر استفاده کرده است، او بدون شک بیشتر به خاطر خلاقیت های مینیمالیستی شناخته شده است. او با ناخن‌ های لعاب‌ دارش و ظاهری مینیمال مانند ناخن‌ های براق، ناخن‌ های شیر توت‌ فرنگی و خاکستری رود، بیش از حدی که بتوان فک کرد در هنر ناخن […]

از میان بسیاری از مانیکور هایی که هیلی بیبر استفاده کرده است، او بدون شک بیشتر به خاطر خلاقیت های مینیمالیستی شناخته شده است. او با ناخن‌ های لعاب‌ دارش و ظاهری مینیمال مانند ناخن‌ های براق، ناخن‌ های شیر توت‌ فرنگی و خاکستری رود، بیش از حدی که بتوان فک کرد در هنر ناخن

از میان بسیاری از مانیکور هایی که هیلی بیبر استفاده کرده است، او بدون شک بیشتر به خاطر خلاقیت های مینیمالیستی شناخته شده است. او با ناخن‌ های لعاب‌ دارش و ظاهری مینیمال مانند ناخن‌ های براق، ناخن‌ های شیر توت‌ فرنگی و خاکستری رود، بیش از حدی که بتوان فک کرد در هنر ناخن فعال است. آخرین مانیکور بیبر ممکن است از نظر تکنیکی مانند سایرین مینیمال باشد، اما با سایه روشن آبی خود، بیشتر در سمت ماکسیمالیست قرار می گیرد.

در ۲۸ اکتبر، هیلی بیبر با همسرش جاستین و دوستانش کندال جنر و لورا هریر به یک مهمانی هالووین رفت و لباس ماقبل تاریخ خود را با درخشان ترین ناخن های آبی ست کرد.

بیبر لباس سنگریزه فلینت استون از سری انیمیشن کلاسیک The Flintstones را پوشیده بود و ناخن های آبی او دقیقاً با دامن کوتاه نایلونی او مطابقت داشت. دامن دارای خط لبه‌ ای فرسوده و ماقبل تاریخ بود و با یک کمربند نارنجی با جزئیات استخوانی تزئین شده بود. او آن را با یک تاپ نایلونی سبز نئونی با همان لبه های فرسوده و هلال ماه سیاه که در سراسر لباس قرار داشت ست کرد. گردنبند «B» و یک کلاه گیس باب زنجبیلی ظاهر خود را به پایان رسانده بود.

هیلی بیبر

خوشبختانه شما برای، تکرار این ناخن ها به ماشین زمان نیاز ندارید.

ابتدا لاک باقی مانده را با پاک کننده لاک ناخن پاک کنید. سپس روی کوتیکول های خود روغن بمالید تا نرم شوند و آنها را به عقب فشار دهید. ناخن های خود را پاک کنید، سپس ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید تا سطح یکدست شود. مرحله آخر قبل از رنگ زدن این است که کت پایه مورد علاقه خود را بمالید و بگذارید خشک شود.

پس از خشک شدن کت پایه‌ تان، رنگ آبی مشابه بیبر را دو تا سه لایه بمالید. حالا شما ناخن هایی شبیه هیلی بیبر خواهید داشت.

منبع خبر: رکنـا