به گزارش زیرنویس، صبح امروز سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران از کشف روغن موتور تقلبی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرهای حومه شهریار خبر داد. و گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با قاچاقچیان کالا و با انجام کارهای […]

به گزارش زیرنویس، صبح امروز سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران از کشف روغن موتور تقلبی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرهای حومه شهریار خبر داد.

و گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با قاچاقچیان کالا و با انجام کارهای اطلاعاتی و با استفاده از منابع و مخبرین مطلع شدند که عده ای افراد سودجو و فرصت طلب در شهرهای رزکان، ده بهار و صباشهر شهریار اقدام به تولید و توزیع روغن بی کیفیت خودرو و شوینده تقلبی می کنند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پس از شناسایی محل دقیق ۳ انبار و انجام تحقیقات تخصصی طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبارها بازدید کرده و از محل ۱۵هزار لیتر روغن موتور و روغن ترمز تقلبی و ۴۰۰ گونی مواد شوینده فله ای، ۳هزارو ۶۰۰عدد پودر رختشویی آماده عرضه به بازار و ۵۰ کارتن مایع ظرفشویی تقلبی و آماده عرضه با برندهای مختلف و معروف کشف کردند.

وی با اظهار اینکه روغن موتورهای تقلبی ایمنی خودرو ها را تهدید می کند گفت همچنین مواد شوینده کشف شده نیز با سلامت و بهداشت مردم سروکار دارد که بسیار حائز اهمیت است.

براساس این گزارش کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یکصدمیلیارد ریال اعلام کردند همچنین در این رابطه ۴ نفر دستگیر و ۳دستگاه خودرو توقیف و ۳کارگاه پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار عزیزی در پایان از شهروندان خواست، این گونه طرح ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می شود.

کشف روغن

منبع خبر: رکنـا