به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، دفتر نتانیاهو هم در همین راستا اعلام کرد که نتانیاهو دستور توقف حضور «عمیحای الیاهو» در نشست های کابینه را تا اطلاع ثانوی داده است. الیاهو امروز گفته بود: یکی از گزینه ها که باید بررسی شود، انداختن بمب اتم روی غزه است. “احمد الطیبی” از سیاستمداران عرب […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، دفتر نتانیاهو هم در همین راستا اعلام کرد که نتانیاهو دستور توقف حضور «عمیحای الیاهو» در نشست های کابینه را تا اطلاع ثانوی داده است. الیاهو امروز گفته بود: یکی از گزینه ها که باید بررسی شود، انداختن بمب اتم روی غزه است.

“احمد الطیبی” از سیاستمداران عرب در سرزمین های اشغالی هم در واکنش به گفته های الیاهو نوشت: یکی از وزیران کابینه اسرائیل پیشنهاد کرد که بمب اتمی روی غزه انداخته شود و همه جمعیت آن (از جمله اسرای صهیونیست) از بین بروند. واژه ای پیدا نمی کنم که با آن بتوانم در این باره حرفی بزنم.

در همین حال حماس اعلام کرد: درخواست زدن غزه با بمب اتم بیانگر خوی تروریسم صهیونیستها است.

جنبش حماس در واکنش به درخواست این وزیر صهیونیست برای زدن غزه با بمب اتم اعلام کرد: گفته های یکی از وزیران اشغالگر درخصوص امکان انداختن بمب اتم روی غزه بازتاب دهنده تروریسم رژیم صهیونیستی علیه ملت ما است.

عمیحای الیاهو وزیر به اصطلاح میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی امروز گفته بود: یکی از گزینه ها که باید بررسی شود، انداختن بمب اتم روی غزه است.

رژیم‌هایی که بذر جنگ، ویرانی و کشتار می کارند، شکست ، نفرت آیندگان و شرمساری تاریخی درو می کنند و گسترش تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی، اعتراض به کشتار مردان ، زنان و کودکان غزه و افزایش حمایت از فلسطین آغاز این تجربه تاریخی و قضاوت و مجازات سخت این رژیم از سوی جهانیان است.

جهانیان اکنون می دانند که آنچه در غزه رخ می دهد جنگ نابرابر و ناجوانمردانه است از یک سو تجهیزات و سلاح های مرگبار، خشونت و سبعیت و از سوی دیگر مردم بی دفاع بویژه زنان و کودکان قرار دارند که هر روز پیش چشم جهانیان به خاک و خون کشیده می شوند.

این جنگ نابرابر در حالیست که نیروهای مقاومت فلسطین با پشتوانه حقانیت تاریخی ، حمایت مردم خود و آزدایخواهان جهان همچنان مستحکم و استوار ایستاده و بر این باور است که وعده خداوند که همانا پیروزی مظلومان است ، در موعد مقرر عملی خواهد شد.