به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: دوشنبه، روز مهمی برای فوتبال ملی ماست و میزبانی دو رقابت بین المللی با حضور گرم هواداران فرهیخته دو باشگاه قدیمی ایران زمین و همراهی صمیمی کلیت خانواده فوتبال به انجام خواهد رسید. وی ادامه داد: آنچه در این مقال […]

توضیحات مهم مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در تهران
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: دوشنبه، روز مهمی برای فوتبال ملی ماست و میزبانی دو رقابت بین المللی با حضور گرم هواداران فرهیخته دو باشگاه قدیمی ایران زمین و همراهی صمیمی کلیت خانواده فوتبال به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: آنچه در این مقال حائز اهمیت ویژه است توجه بیشتر به توصیه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحث میزبانی این دو رخداد است. هواداران فرهیخته و فهیم دو باشگاه نساجی ایران و سپاهان ایران، مستحضر باشند که وفق نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا رفتار‌های غیرقانونی از جمله پرتاب اشیا، بطری آب و مواد منفجره، دودزا و نورافشانی می‌تواند محدودیت‌ها و مجازات‌های سختگیرانه‌ای برای تیم‌ها داشته باشد.

علوی افزود: بر این اساس، موکدا و تصریحا از تماشاگران این دو رقابت درخواست می‌شود با نگرش هوشیارانه خود از بروز مشکلات اینچنینی در مسیر انجام رفتار‌های خطرناک و مشکل‌آفرین، جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا