تیم ملی فوتبال کشورمان ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی خودش را برای رسیدن به جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا آماده می‌کرد و در حالی که کمتر از ۹ ماه به آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی مانده بود، به خاطر برنامه‌ریزی عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور بود به جای برگزاری دیدارهای تدارکاتی، در چهارچوب پیکارهای […]

- دو استقلالی از لیست کیروش خط خوردند

تیم ملی فوتبال کشورمان ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی خودش را برای رسیدن به جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا آماده می‌کرد و در حالی که کمتر از ۹ ماه به آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی مانده بود، به خاطر برنامه‌ریزی عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور بود به جای برگزاری دیدارهای تدارکاتی، در چهارچوب پیکارهای انتخابی جام ملت‌ها به مصاف حریفان درجه‌سومی مانند تایلند برود!

اتفاقا خبر ورزشی در همین رابطه گزارشی منتشر کرد که روز چهاردهم آبان سال ۱۳۹۲ منتشر شد و طی آن به صورت اختصاصی خبر دادیم کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی بر روی نام ۲ بازیکن استقلال برای تقابل با تایلند خط قرمز می‌کشد تا فرصت برای حضور جوان‌ترها و امتحان آن‌ها قبل از جام جهانی فراهم شود. در آن سال برای مقطعی ۶ بازیکن استقلال عضو ثابت تیم ملی فوتبال ایران بودند.

بازگشت آندرانیک تیموریان به تمرینات استقلال پس از چند روز وقفه نیز از جمله سوژه‌های دیگری بود که چهاردهم آبان روی آن مانور کرده بودیم.

منبع: خبـر ورزشی