به گزارش زیرنویس، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات یکی از بانوان در شهر گناوه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: مامورین پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت در صحنه حاضر و پس […]

به گزارش زیرنویس، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات یکی از بانوان در شهر گناوه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت در صحنه حاضر و پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی در محل وقوع سرقت، با استفاده از اقدامات فنی و تحقیقات محلی خودروی مورد استفاده توسط سارقان را شناسایی و ضمن اطلاع رسانی سریع و اجرای طرح مهار در سطح شهرستان های همجوار، همزمان تیمی از پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ جانبازان به سمت شهرستان دیلم و خروجی استان اعزام شدند.

سردار سوسنی در ادامه تصریح کرد: با مسجل شدن خروج سارقان به سمت استان خوزستان آمادگی لازم به ایستگاه بازرسی بی بی حکیمه شهرستان دیلم نیز داده شد که به لطف خدا و هوشیاری و آماذگی ماموران ایستگاه بازرسی، خودرو توقیف و سارقین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه از سارقان مقدار ۵ میلیارد ریال طلای سرقتی کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر: رکنـا