به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: همانطور که می دانید رقابت‌ها جذاب‌تر  شده و می دانیم کدام تیم شانس بیشتر و بهتری برای صعود به مرحله بعد دارد.با چالش های زیادی مواجه شده ایم. این تصمیم AFC  هم برای ما چالش […]

- AFC باید نگران کیفیت زمین باشد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: همانطور که می دانید رقابت‌ها جذاب‌تر  شده و می دانیم کدام تیم شانس بیشتر و بهتری برای صعود به مرحله بعد دارد.با چالش های زیادی مواجه شده ایم. این تصمیم AFC  هم برای ما چالش بزرگی ایجاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی در زمین انجام می شود و المالیق بازیکنان خوبی دارد ولی نتایج خوبی تاکنون در آسیا خوب نتیجه نگرفته اند و این کار را برای ما سخت‌تر می کند  زیرا بدون هیچ فشاری که رویشان باشد مقابل ما بازی می کنند. آرزو می کردم که همه هواداران سپاهان را در ورزشگاه داشته باشیم. به خاطر سناریویی که چیده شده ۵۰۰ کیلومتر از خانه دور هستیم  اما حمایت هواداران نساجی را خواهیم داشت.

مورایس ادامه داد:‌ همچنان می‌توانیم بگوییم از هواداران سپاهان می‌خواهم زودتر به ورزشگاه بیایند تا تیم نساجی را هم حمایت کنند حتی هواداران استقلال و پرسپولیس هم بیایند چون بحث باشگاهی نیست، بحث ملی است بحث ایران است و ما نماینده ایران در آسیا هستیم. امیدوارم برای AFC یک مثال خوبی باشد تا نشان دهیم که مردم ایران چقدر فوتبال را دوست دارند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا اتفاقات اخیر باعث دلسردی شما نمی‌شود، عنوان کرد:‌ ما به عنوان انسان با چالش‌ها روبه‌رو می‌شویم. به دنیا آمده‌ایم امیدوارم این چالش‌ها را در مسیر درست پیش ببریم. نمی‌توانیم بیدار شویم و بگوییم راه حلی برای این مشکل نداریم. پس باید بیدار شویم، دنبال راه‌حل باشیم. اگر از پس چالش بربیاییم شاداب‌تر می‌شویم اگر از پس آن بر نیاییم باز هم اشکالی ندارد و می‌توانیم در آینده شاید فکر بهتری کنیم. الان زمانی است که باید در کنار همدیگر باشیم به تمام نظرات گوش بدهیم و با هم از پس این مشکلات و چالش‌ها بربیاییم. یک جورهایی باید این چالش را رد کنیم و بیشتر مردم را بتوانیم خوشحال کنیم نه یکسری را. 

وی در مورد  اینکه سپاهان در روی زمین بهتر بازی می‌کند و این مسابقه بعد از نساجی و نوبهار برگزار می‌شود و ممکن است این مسئله باعث بدی کیفیت زمین شود و چقدر به ضرر سپاهان است، گفت: فکر می‌کنم AFC هم بابت این قضیه نگران باشد چون آنها هم دنبال کیفیت بازی هستند و افرادی هستند که تحقیق کرده‌اند و زمین را  دیده‌اند و شاید  تصمیم بر این گرفتند که شاید مشکلی پیش نیاید. لیگ قهرمانان آسیا بالاترین رده رقابتی در آسیا  است. خیلی واضح است که آنها هم  نگران چنین وضعیتی باشند و امیدوارم افرادی که در رأس AFC هستند به خوبی به این قضیه فکر کرده باشند و من هم تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که به آنها اعتماد کنم.

مورایس تأکید کرد: یاد هست که در زمان کرونا بازی‌ها در قطر برگزار می‌شد و به صورت مجتمع، دو بازی در یک روز پشت سر هم انجام می‌شد و AFC هم به نظرم شرایط باشگاه آزادی را به همین شکل دیده‌ است.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: همه می‌توانند بازی را ببینند، حس کنند و فوتبال ایران توجه بسیار بیشتری نیاز دارد. مثالی که می‌توانم بزنم کیفیت هواداران است جوری که حمایت و رفتار می‌کنند. جوری که کشور ایران از حریفش استقبال می‌کند می‌توانم بگویم خیلی از هواداران ممنون هستم که تلاش می‌کنند تا مسیر ۵۰۰ کیلومتری را طی می‌کنند تا بازی را ببینند. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا