به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا اسدی در نشست خبری پیش از بازی با آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم در این زمان و این مکان هستم. مربی همه چیز را گفت و خیلی کامل شرایط بازی و تیم ما را توضیح داد. در خانه خودمان و ورزشگاه اصفهان بازی نمی کنیم و […]

- در اصفهان حضور بانوان را نداشتیم اما در تهران داریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا اسدی در نشست خبری پیش از بازی با آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم در این زمان و این مکان هستم. مربی همه چیز را گفت و خیلی کامل شرایط بازی و تیم ما را توضیح داد. در خانه خودمان و ورزشگاه اصفهان بازی نمی کنیم و تمام هواداران را نداریم. آنها یکی از نقاط قوت ما هواداران هستند اما متاسفانه در این‌ بازی کنار ما نیستند. البته باید انگیزه داشته باشند تا به استادیوم بیایند و تیم خود را تشویق کنند.

وی افزود: البته در تهران هم هواداران سپاهانی را تا حدودی داریم و باید در مورد خودمان صحبت کنیم. شرایط ما خوب است و می‌توانیم برنده بازی باشیم تا همچنان به ادامه لیگ قهرمانان امیدوار بمانیم. در اصفهان حضور بانوان را نداشتیم اما در تهران داریم که این موضوع خوشحال کننده است و برای ما قوت قلبی است که خانواده های ما می‌توانند به ورزشگاه بیایند و بازی ما را ببینند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درخصوص اینکه آیا توقع دارد هواداران پرسپولیس نیز فردا برای حمایت از نماینده ایران به ورزشگاه بیایند، گفت: می‌توانم اینگونه بگویم الان سپاهان نماینده کشور ایران است و تیمی از ایران بازی می‌کند. بازی فردا یک بحث ملی است و مردم باید برای آمدن به استادیوم انگیزه داشته باشند.

وی افزود: ما باز بازی‌های خوب خود می‌توانیم به مردم انگیزه بدهیم. سپاهان در این فصل بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است و شرایط خوبی هم داشته است. ما بازیکنان و کادرفنی همیشه تلاش کرده‌ایم. مشکلاتی خارج از زمین بوده اما فکر می‌کنم لایق این هستیم مردم عزیز ایران با حضور در استادیوم سپاهان را حمایت کنند زیرا این برد برای ما خیلی مهم است زیرا نتیجه این بازی به ادامه راه ما در لیگ قهرمانان خیلی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا